  • Data: 2011-03-09 22:31:28
    Temat: Re: Policzmy rentowność OFE ZUS LOKATA
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:il8uk8$bir$1@news.onet.pl...
    > OK mam konkretne liczby ze swoich papierów
    >

    > Za okres 1999 - do końca 2009 czyli bez 2010
    >
    > Składki odprowadzone na OFE: 12.700zł
    > Ilość JR w OFE: 550
    > wartość JR ING na 01.2010: 29,37
    > Kapitał w OFE = 16153,50
    >

    > teraz przy założeniu, że kwotę 12.700 dzielę na 11 rat wpłacanych do banku
    > co rok od 1999 do 2009 w styczniu
    > na lokatę
    > to w dniu 1 stycznia 2010 bede miał na rku 16.107 dla oprocentowania
    > lokaty
    >
    > równego...
    >
    > UWAGA...

> [...]

    tak jest skippy, mój case jest dokładnie identyczny chociaż podalem dane
    proporsjonalne
    do moich wpłat i stanu konta :).

    1000 -> 1230. (wychodzi 3,8%)

    george

    P.S. zresztą ta właśnie wielkosc (ok 3,6%) gdzies jest podana (KNF, albo
    gus..)
    Mówila o tym jedna pani prof. w TOK FM rankiem a niejaki buczkowski który
    sie z nią sprzeczał dając głowe że to jest 10% (bo przeciec gielda była
    super), dostał w ryło i sie zatkał jak sie okazało że w TOK FM mają dostęp
    do netu i pani prof. podała linka, weszli i sprawdzili w przerwie,
    Po przerwie pan buczkowski się zamknął.

    Anyway po tym programi sam sprawdziłem swój rejestr... no i kopara mi
    opadła.
    Jeszcze niech tylko root potwierdzi że wyszło mu to samo :).