    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Policzmy rentowność OFE ZUS LOKATA
    Date: Wed, 9 Mar 2011 22:00:55 +0100

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 21:35:58 +0100, skippy napisał(a):

    > To oszustwo, bowiem odnosisz się tlko do pierwszej wpłaty w OFE i w banku
    > kilkanaście lat temu.
    > Takie coś mija się z sensem.
    > Rób zadanie od nowa, najlepiej metodą george bo ja zbytnio to skomplikowałem
    >
    > czyli podaj sume swoich wpłat do OFEprzed ich PROWIZJĄ, ile masz teraz (ile
    > jednostek x wartość)
    >
    > Na początek właśnie zrób tak i Ci policze dalej krok po kroku

    Ja już z wami nie mogę. Toż skup się skippy bo pojadę do wawy i cie znajdę
    ;-)
    Policzyłem dla pierwszej wpłaty. To jest poprawnie policzone. Identycznie
    możesz policzyć dla 2-giej wpłaty tylko, że 2 wpłata będzie lezała na
    koncie i w OFE nie 11 lat tylko już 10 lat. Potem zrób to dla 3 ciej wpłaty
    leżącej na kontach już tylko 9 lat itd. dla wszystkich 10 wpłat.
    Potem dodaj wyniki i porównaj OFE z kontem na 5%.

    Specjalnie to uprościłem, żeby nie liczyć dla wszystkich kolejnych 11 wpłat
    a ty mnie od oszustów wyzywasz. Leń to by bardziej pasowało ;) ale oszust!

    P.S.
    Jak sie upierasz to przedstawię wyliczenia na jakimś blogu albo gdzieś bo
    tu się nie bardzo da, ale jutro OK?