  • 11. Data: 2003-07-07 16:36:51
    Temat: Re: Polecenie zaplaty PlusGSM - mBank
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:7643.000002e1.3f0982a3@newsgate.onet.pl...
    > A z tym sie zgadzam bo sam mam 4-ry PZ w mBanku :) i w dodatku nie pobrali
    mi
    > jeszcze tej jednej zlotowki prowizji :) (a zwykle pobierali na poczatku
    > miesiaca)

    no to juz wiem, dlaczego mnie pobrali 2-krotnie oplate za jeden przelew -
    saldo wyszlo im na zero :-(((( i nie wiedzieli z kim sparowac
    ps
    oczywizda nie reklamowalem, boreklamacja byla by kara finansowa dla mnie
    samego - poczekam 2-3 lata - moze sie uzbiera aby oplacalo sie zadzwonic na
    ichni 0700 :-)) (no prawie, bo ostatni biling wykazal koszt ok 7 zl)