  • 1. Data: 2003-07-06 17:44:58
    Temat: kredyt w VW
    Od: "gierluk" <g...@p...onet.pl>

    mam kredy w euro w VW Bank a poniewaz uero idzie do gory wiec moje odsetki
    rowniez. co z tym zrobic zeby stracic mozliwie najmniej?

    giel

  • 2. Data: 2003-07-07 07:08:03
    Temat: Re: kredyt w VW
    Od: t...@p...onet.pl

    > mam kredy w euro w VW Bank a poniewaz uero idzie do gory wiec moje odsetki
    > rowniez. co z tym zrobic zeby stracic mozliwie najmniej?
    >
    > giel

    Teraz to już praktycznie nic. Trzeba była wcześniej przewalutować na PLN i spać
    spokojnie. Tensor1

    PS Z pustego to i Salomon nie naleje.

  • 3. Data: 2003-07-08 22:20:04
    Od: "Dieter" <T...@w...pl>

    Jestem analitykiem walutowym. Spij spokojnie na razie, od 29 maja euro
    regularnie spada w stosunku do usd i spadnie jeszcze sporo.