  • 1. Data: 2012-02-09 09:57:36
    Temat: Polbank - wypowiedzenie umowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Szok. Wszedzie mówi się, że banki walcza o klientów, o każde założone
    konto, zel iczą się statystyki ilości kont, klientów itp.
    A tymczasem....
    POLBANK przysłał mi wypowiedzenie umowy konta (z którego dość długo nie
    korzstałem)
    Nie przeszkadza mi to - po prostu stwierdziłem, że to ciekawostka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 2. Data: 2012-02-09 10:12:50
    Temat: Re: Polbank - wypowiedzenie umowy
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

> [...]
    > korzstałem)
    > Nie przeszkadza mi to - po prostu stwierdziłem, że to ciekawostka.

    1. NIe było tam zadłużenia? (Z tytuło opłat za prowadzenie?
    2. Nie było to przypadkiem stare pomagające?
    KJ
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 3. Data: 2012-02-09 10:18:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote on
    2012-02-09_10:57
> [...]
    > korzstałem)
    > Nie przeszkadza mi to - po prostu stwierdziłem, że to ciekawostka.

    Nie miałeś tam papierowych wyciągów ?

    witrak()

  • 4. Data: 2012-02-09 14:23:08
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 9 Lut, 10:57, Budzik wrote:
> [...]
    > korzstałem)
    > Nie przeszkadza mi to - po prostu stwierdziłem, że to ciekawostka.

    To jakas plaga: mnie z kolei Getin przyslal list rozwodowy.
    Szkoda, bo ta zlotoweczka mogla sobie tam dalej spokojnie lezec...
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2012-02-09 18:57:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie miałeś tam papierowych wyciągów ?
    >
    > witrak()

    nie sadze.
    Ale nawet gdyby były, to przyusyłaiby je tylko wtedy, gdybym wykonywał na
    koncie jakies działania, a takowych nie było.
    W pismie napisali, ze saldo = 0.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 6. Data: 2012-02-09 18:57:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 1. NIe było tam zadłużenia? (Z tytuło opłat za prowadzenie?
    > 2. Nie było to przypadkiem stare pomagające?

    przyznam ze rodzaju konta to nawet niwe pamietam.
    zadłuzenia nie było, bo konto było darmowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 7. Data: 2012-02-09 20:53:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote on
    2012-02-09_19:57
> [...]
    > Ale nawet gdyby były, to przyusyłaiby je tylko wtedy, gdybym wykonywał na
    > koncie jakies działania, a takowych nie było.

    Wiele banków przysyła nawet jak nie ma obrotu, a to ich kosztuje
    więc takich klientów nie lubią ;-)

    witrak()

  • 8. Data: 2012-02-09 21:57:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wiele banków przysyła nawet jak nie ma obrotu, a to ich kosztuje
    > więc takich klientów nie lubią ;-)

    nie, polbank nie przesyąłła co miesiąc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 9. Data: 2012-02-09 23:18:45
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 9 Lut, 22:57, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    > mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".

    Jako kolekcjoner kont w różnych bankach przynajmniej raz w miesiącu
    przepuszczam parę złotych między różnymi kontami. Trzeba przypominać o
    sobie :)). Czasami jest to przydatne