  • 1. Data: 2012-02-08 21:20:09
    Temat: Millennium MC Impresja
    Od: " Matek" <m...@g...pl>

    Witam

    Właśnie dostałem ofertę na kartę kredytową MC Impresja w Millennium. Wielka jej
    zaleta to 2 nieoprocentowane kredyty ratalne rocznie. Ale mam jeszcze 2 pytania,
    może ktoś z Was zna odpowiedzi:

    1. Czy PayPass jest na tej karcie offline, tzn. bez autoryzacji?

    2. W tabeli jest coś takiego jak spłata karty kredytowej w innym banku,
    oprocentowanie zaledwie 9,9% rocznie + 1% prowizji. Jak się to zleca, czy oni
    jakoś sprawdzają czy to przelew na rachunek kk czy też można przelać byle gdzie?

    Dziękuję z góry za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2012-02-08 22:36:36
    Temat: Re: Millennium MC Impresja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " Matek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > oni
    > jakoś sprawdzają czy to przelew na rachunek kk czy też można przelać byle

    Tylko w oddziale. Nie sprawdzają.

  • 3. Data: 2012-02-09 05:00:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" jgut8t$7cc$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Tylko w oddziale. Nie sprawdzają.

    Nawet dzwonią i proponują przelanie. :)
    [ale nie dodają tego, że warto ;) przelać do BGZ]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'