  • 1. Data: 2012-02-09 07:37:55
    Temat: Idea - koniec antybelek
    Od: Szymon <...@w...pl>

    Od dziś już nie ma w ofercie TaxFree. Najlepsza oferta to 6,2% na rok.
    Brutto.

    Jeszcze Meritum i FMBank został. Ten drugi prawdopodobnie do końca
    lutego. Z "tradycyjnych" lokat to chyba FM ma najlepszą propozycję na
    razie - 7% na rok.

  • 2. Data: 2012-02-09 12:57:34
    Temat: Re: Idea - koniec antybelek
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Szymon" <...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "tradycyjnych" lokat to chyba FM ma najlepszą propozycję na razie - 7% na rok.

    FM ?????????????

    Poczytaj dobrze. Te 7 procent to już belkowe. Wczoraj popołudniu zniknęły z ich
    strony lokaty bezbelkowe

  • 3. Data: 2012-02-09 14:08:45
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 13:57, wiatrak pisze:

    > Użytkownik "Szymon" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > FM ?????????????
    >
    > Poczytaj dobrze. Te 7 procent to już belkowe. Wczoraj popołudniu
    > zniknęły z ich strony lokaty bezbelkowe

    Wiem, dlatego nazwałem tę lokatę "tradycyjną". Fakt - antybelkowych już
    nie mają. A jeszcze wczoraj czytałem w pdf wyliczenie do końca lutego
    ile dają % w zależności od dnia wpłaty na antybelkach. Od 01.03
    tradycyjnie 0.1% - wzorzec chyba z IdeaBanku. I podobnie jak Idea
    poszłooo...

  • 4. Data: 2012-02-09 18:12:41
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    >I podobnie jak Idea poszłooo...

    Nooo jeszcze nie wszystko poszlo :/
    zostalo 14 dni czasu na sfinalizowanie zlozonych wnioskow w IB
    6,48 w Optimie lepsze niz 6 wiec nie ma pospiechu ;)