eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Polbank - wygasl certyfikat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2009-02-21 19:08:25
    Temat: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.

    Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole Użytkownik,
    w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
    certyfikatu, klikam Submit i...

    Digital ID cannot be Issued
    The information provided with your request does not meet our authentication
    requirements. If you continue to get this error, contact the administrator.
    Status Code: A001

    Co robię źle?


  • 2. Data: 2009-02-21 19:25:02
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Feb 2009 20:08:25 +0100, w
    <j...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Co robię źle?

    OK, nic nie robię, muszę wysłać do niech wiadomość by sami go usunęli. Ech, a
    myślałem że bardziej upierdliwy ten ich system być już nie może...


  • 3. Data: 2009-02-21 22:25:17
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.
    >
    > Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole Użytkownik,
    > w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
    > certyfikatu
    > Co robię źle?
    nie wymyślaj hasła tylko podaj prawidłowe jakie zdefiniowałeś przy
    wydawaniu certyfikatu...


  • 4. Data: 2009-02-22 12:53:09
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>


    <r...@k...pl> wrote in message
    news:j4k0q49mv6bdihltp3tvkriqmjf8p853j5@4ax.com...
    Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.

    Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole
    Użytkownik,
    w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
    certyfikatu, klikam Submit i...

    Digital ID cannot be Issued
    The information provided with your request does not meet our authentication
    requirements. If you continue to get this error, contact the administrator.
    Status Code: A001

    Co robię źle?

    Robisz żle ze nie zmieniasz banku hehehehe



  • 5. Data: 2009-02-23 00:27:29
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    >Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.

    >Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole
    >Użytkownik,
    >w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
    >certyfikatu, klikam Submit i...

    >Digital ID cannot be Issued
    >The information provided with your request does not meet our authentication
    >requirements. If you continue to get this error, contact the administrator.
    >Status Code: A001

    >Co robię źle?

    A wzięcie nowej koperty z hasłami odznacza, że certyfikat zostanie
    automatycznie odwołany? Wziąłem już 2 nowe kopert i za każdą próbą
    instalacji certyfikatu, pojawia mi się błąd jw. Napisałem emaila do banku,
    ale nie odpisują od ponad tygodnia...


  • 6. Data: 2009-02-23 07:20:26
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    b.s. pisze:
    > A wzięcie nowej koperty z hasłami odznacza, że certyfikat zostanie
    > automatycznie odwołany?
    nie
    > Wziąłem już 2 nowe kopert i za każdą próbą
    > instalacji certyfikatu, pojawia mi się błąd jw. Napisałem emaila do
    > banku, ale nie odpisują od ponad tygodnia...
    trzeba było napisać przez komunikację wewnętrzną...


  • 7. Data: 2009-02-23 09:46:24
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>


    "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> wrote in message
    news:49a24e3e$1@news.home.net.pl...
    > b.s. pisze:
    >> A wzięcie nowej koperty z hasłami odznacza, że certyfikat zostanie
    >> automatycznie odwołany?
    > nie
    >> Wziąłem już 2 nowe kopert i za każdą próbą instalacji certyfikatu,
    >> pojawia mi się błąd jw. Napisałem emaila do banku, ale nie odpisują od
    >> ponad tygodnia...
    > trzeba było napisać przez komunikację wewnętrzną...
    Tak też napisałem i czekam na odpowiedź ponad tydzień.


  • 8. Data: 2009-02-23 19:49:59
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Feb 2009 23:25:17 +0100, w <49a07f50$1@news.home.net.pl>, Radek
    Wroclawski <r...@n...pl> napisał(-a):

    > r...@k...pl pisze:
    > > Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.
    > >
    > > Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole Użytkownik,
    > > w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
    > > certyfikatu
    > > Co robię źle?
    > nie wymyślaj hasła tylko podaj prawidłowe jakie zdefiniowałeś przy
    > wydawaniu certyfikatu...

    Hmm, o ile pamiętam to hasło, to je też próbowałem wpisywać. I lipa.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1