  • 1. Data: 2009-02-21 18:19:11
    Temat: A dlaczego nie KK eurobanku?
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Visa Classic w Eurobanku - niedroga 15zł/r i ciekawą rzecz znalazłem -
    wypłata z bankomatu kosztuje 2zł, bez części "procentowej". Gdzie jest
    haczyk, czy ta wypłata korzysta z grace period?

    BTW, znalazł ktoś kursy po jakich rozliczają zagraniczne operacje? Na
    zapytanie "kursy walut" ich strona podaje tylko kurs franka dotyczący
    hipotek...

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 2. Data: 2009-02-21 18:28:59
    Temat: Re: A dlaczego nie KK eurobanku?
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Schliesky wrote:
    > Visa Classic w Eurobanku - niedroga 15zł/r i ciekawą rzecz znalazłem -
    > wypłata z bankomatu kosztuje 2zł, bez części "procentowej". Gdzie jest
    > haczyk, czy ta wypłata korzysta z grace period?

    Chyba jednak nie :-(
    Regulamin kart kredytowych 24.1 i 24.2.

    Ale mimo wszystko, czy to zła karta jest?

  • 3. Data: 2009-02-21 19:50:30
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gnph5t$j6s$2@inews.gazeta.pl, *Schliesky* wrote:

    > Chyba jednak nie :-(
    > Regulamin kart kredytowych 24.1 i 24.2.
    >
    > Ale mimo wszystko, czy to zła karta jest?

    Zla nie jest, ale sa lepsze :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-02-21 21:35:50
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Zla nie jest, ale sa lepsze :)

    to konkretnie kolego co polecasz?

  • 5. Data: 2009-02-21 21:43:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "lbz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to konkretnie kolego co polecasz?

    z money back 1%, bez opłat miesięcznych oraz przelewami za rachunki jako
    transakcje bezgotówkowe

    tylko nie pamiętam w którym banku ;p