  • 1. Data: 2009-02-21 13:19:05
    Temat: Alior wprowadza opłaty za konto firmowe
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Witam,

    czy mnie oczy mylą czy też Alior zrezygnował z "wyższej kultury bankowości":
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/przedsiebiorstwa/tabela_oplat_i_prowizji.p
    df

    Najtańsze konto firmowe kosztuje 45 zł/m-c. A w reklamach ciągle mówią
    coś o odwróconych raz na zawsze mechanizmach - teraz bank będzie płacił
    posiadaczowi konta...

  • 2. Data: 2009-02-21 13:28:51
    Temat: Re: Alior wprowadza opłaty za konto firmowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Najtańsze konto firmowe kosztuje 45 zł/m-c. A w reklamach ciągle mówią coś
    > o odwróconych raz na zawsze mechanizmach - teraz bank będzie płacił
    > posiadaczowi konta...

    Tam masz, ze dla Klientow prowadzacych ksiegi rachunkowe.
    Widocznie ten rachunek, gdzie to bank placi jest dla klientow prowadzacych
    inne formy ksiegowosci (np. KPiR).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-21 13:44:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-02-21 13:48:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/przedsiebiorstwa/tabela_oplat_i_prowizji.p
    df

    A tu analogiczny link dla Klientow prowadzacych inna dokumentacje ksiegowa
    niz ci, ktorych dotyczy Twoj link:

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji
    .pdf

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-21 13:53:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    Najbardziej podoba mi sie pozycja 23.
    Od kazdego przelewu w ramach egzekucji komorniczje 50 zl.
    Wyzsza kultura bankowosci - jak widac - nakazuje jeszcze dotkliwsze kopanie
    lezacego.
    Reprezentujący duzo mniejsza kulture mBank kopie lezacego tylko na 30 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-02-21 14:40:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > kopanie lezacego.
    > Reprezentujący duzo mniejsza kulture mBank kopie lezacego tylko na 30 zl.

    Nie przywiązywałbym większej wagi do tej opłaty. Jak ktoś decyduje się już
    na doprowadzenie do egzekucji z rachunku, najczęściej potrafi też zadbać aby
    była ona bezskuteczna.

    Naturalnie czasami może to być pewną niedogodnością (jak rzadko zaglądamy na
    rachunek i spotyka nas jakaś niepoczekiwana egzekucja, np. błędna albo z
    jakiegoś niedoręczonego skutecznie nakazu zapłaty itp.). Lepiej żeby taka
    opłata była niska lub zerowa, ale nie jest to raczej ważny parametr
    rachunku.

    marekz

  • 7. Data: 2009-02-21 14:40:44
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc
    ups, sorry

  • 8. Data: 2009-02-21 15:38:26
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:499fff4b$1@news.home.net.pl...
    >
    > Tam masz, ze dla Klientow prowadzacych ksiegi rachunkowe.

    a co to zmienia z punktu widzenia banku?

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 9. Data: 2009-02-21 15:47:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gnp75n$qt1$1@inews.gazeta.pl...

    tu nie chodzi o to jaka ksiegowosc prowadzisz. Tak naprawde chodzi o to, czy
    klient jest zwykla OF DG (tacy rzaaaadko prowadza KH), czy tez jestes
    spolka. Spolki wiadomo, ze musza prowadzic KH, wiec dla nich tasza oferta
    jest niedostepna.
    A z punktu widzenia banku zmeinia to to, ze dla spolek ceny na rynku za kona
    firmowe sa jakie sa.
    Dla OF DG mBank wskazuje rynkowy poziom oplat za prowadzenie konta.

    Pozdrawiam
    SDD