  • 1. Data: 2010-11-29 02:47:53
    Temat: Polbank -- nogi mi opadają (ręce opadły wcześniej)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    O co chodzi z tymi mistrzostwami, opłatą w wysokości
    6 złotych za ROR i likwidacją oszczędnego konta?

    Trzeba zamykać ROR oraz oszczędne i trzymać tylko na mocnych?
    Koniec możliwości wybierania z bankomatów? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-11-29 07:57:55
    Temat: Re: Polbank -- nogi mi opadają (ręce opadły wcześniej)
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 03:47:53 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > O co chodzi z tymi mistrzostwami, opłatą w wysokości 6 złotych za ROR i
    > likwidacją oszczędnego konta?
    >
    > Trzeba zamykać ROR oraz oszczędne i trzymać tylko na mocnych? Koniec
    > możliwości wybierania z bankomatów? :)

    1. Ogólnie rzecz biorąc, że EFG ma zamiar sprzedać część/całość udziałów
    w Polbanku. Zapewne po jego wcześniejszym wydzieleniu z EFG. Lub być może
    na zasadzie zarejestrowania nowego banku w PL i wniesienia do niego
    istniejących oddziałów Polbanku. Aby na takiej transakcji zarobić, stara
    się doprowadzić do sytuacji żeby Polbank zaczął przynosić dochody -
    przecież po to właśnie istnieją banki.

    2. Nie ma likwidacji konta oszczędnego. Jest tylko koniec zakładania
    nowych kont oszczędnych.

    3. Co do bankomatów, to klienci mają cztery możliwości:
    - jeśli mnie pamięć nie myli to 5 razy w miesiącu zapłacić w sklepie
    choćby po 1 PLN.
    - płacić 6 PLN miesięcznie,
    - zrezygnować z karty,
    - w najlepszej sytuacji są ci, którzy mieli osobną kartę do oszczędnego -
    ta nadal pozostaje bezpłatna.

  • 3. Data: 2010-11-29 10:00:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Lis, 08:57, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > 3. Co do bankomatów, to klienci mają cztery możliwości:
    (...)
    > - zrezygnować z karty,
    .
    Opłata jest za konto, nie za kartę więc to nic nie daje.

    Można zlikwidować mistrzowskie i założyć pomocnicze.
    Nie ma do niego kart i chyba limitowana ilość bezpłatnych wypłat, ale
    wszystkie przelewy są gratis.

  • 4. Data: 2010-11-29 10:36:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Tylko że wtedy nie ma się dostępu przez www.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-11-29 10:52:19
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 11:36, Jan Werbinski pisze:
    > Tylko że wtedy nie ma się dostępu przez www.

    Slyszalem tez ze posiadaczom pomocniczego odmawia sie wstepu do placówki.

    A tak serio, masz cos na potwierdzenie swoich słów?

  • 6. Data: 2010-11-29 11:01:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Lis, 11:52, spammtrapp <g...@w...pl> wrote:

    > A tak serio, masz cos na potwierdzenie swoich słów?
    Na pewno jest dostęp przez www, w końcu w cenniku jest opłata za
    przelewy przez net (0zł)

  • 7. Data: 2010-11-29 11:09:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 11:36:57 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Tylko że wtedy nie ma się dostępu przez www.

    Niby dlaczego się nie ma dostępu?

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2010-11-29 12:24:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" icvme3$l03$...@n...onet.pl

    > przecież po to właśnie istnieją banki.

    Aby żyć z prowizji? :)

    > 2. Nie ma likwidacji konta oszczędnego.
    > Jest tylko koniec zakładania nowych kont oszczędnych.

    To dobrze.

    > - w najlepszej sytuacji są ci, którzy mieli osobną kartę
    > do oszczędnego - ta nadal pozostaje bezpłatna.

    To ja. :)
    Karty do RORu praktycznie nie mam.

    -=-

    Dzięki za info.

    --
    ^ 750 749 ^c 440
    12 łyknąłem już Ventolin 438
    | 740 2930 01 brak . 14 18 739 F|l 430 .
    | 730 31 .03 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 02
    . 070809 . . . 16 20 416
    P|l 720 04 . 724 V|t 410 30 .01
    .04 10 12 15 19 406
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 29 31 03
    F|m 700 02 *05 08091011 *13 15 *19 670 1|y 390

    -- Witamina PP działa mi na nerwy...
    -- Więc lej ją w mordę.
    -- Nie mogę...
    -- Dlaczego? Więc może...
    -- Bo jest w tabletkach...
    -- ...w mordę i nożem?
    -- W mordę i owszem, ale po co rozcinać tabletki?

  • 9. Data: 2010-11-29 12:37:35
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Niby dlaczego się nie ma dostępu?

    Też się dziwię. Moim zdaniem bez sensu.

  • 10. Data: 2010-11-29 12:38:24
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Slyszalem tez ze posiadaczom pomocniczego odmawia sie wstepu do placówki.
    >
    > A tak serio, masz cos na potwierdzenie swoich słów?

    Nie nagrywam rozmów, bo nie potrzebuję potwierdzenia.