  • 1. Data: 2010-11-28 17:01:39
    Temat: zakupy przez net cudzą KK
    Od: amcinpiL <e...@...sigu>

    Czy mając wszystkie dane które są na KK obcej mi osoby, mogę dokonać zakupu
    przez internet. Czy podając nieprawidłowe dane użytkownika karty,
    transakcja nie zostanie zaakceptowana?
    Jeśli nie zostanie zaakceptowana, to czy jest możliwość wykorzystania
    takiej karty w inny sposób.

    P.S. Sytuacja jest oczywiście zmyślona. Używam KK od dwóch lat i tak
    naprawdę mało wiem o zagrożeniach wynikających z jej używania.

    === pozdROW ===
    === lipnicma ===
    ==================

  • 2. Data: 2010-11-28 19:21:59
    Temat: Re: zakupy przez net cudzą KK
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent amcinpiL nadaje:

    > Czy mając wszystkie dane które są na KK obcej mi osoby, mogę dokonać
    > zakupu przez internet.

    Tak

> [...]

    Tak

    > Jeśli nie zostanie zaakceptowana, to czy jest możliwość wykorzystania

    zakładka do książki

  • 3. Data: 2010-11-28 19:35:08
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-11-28 18:01, amcinpiL pisze:

    > Czy podając nieprawidłowe dane użytkownika karty,
    > transakcja nie zostanie zaakceptowana?

    Nie zostanie zaakceptowana, ale dlaczego ktoś miałby podawać
    nieprawidłowe dane, skoro ma je wydrukowane na samej karcie?

  • 4. Data: 2010-11-28 19:51:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie zostanie zaakceptowana, ale dlaczego ktoś miałby podawać
    > nieprawidłowe dane, skoro ma je wydrukowane na samej karcie?

    często trzeba podawać również dane teleadresowe a ich na karcie nie ma

    kiedyś wpisałem niewłaściwy adres (płacąc własną kartą) i transakcja
    została odrzucona

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-28 20:42:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-28 20:51, RobertS pisze:

    > kiedyś wpisałem niewłaściwy adres (płacąc własną kartą) i transakcja
    > została odrzucona

    Ciekawe. AFAIK w PL nie da się zweryfikować tzw "billing address" dla kart?

  • 6. Data: 2010-11-28 21:46:35
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    > często trzeba podawać również dane teleadresowe a ich na karcie nie ma
    > kiedyś wpisałem niewłaściwy adres (płacąc własną kartą) i transakcja
    > została odrzucona

    Czy to było polskie centrum rozliczeniowe? Bo czasem w Polcardzie
    wpisywałem dla rozrywki dowolny adres i autoryzacje były pozytywne?

  • 7. Data: 2010-11-28 22:38:48
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > często trzeba podawać również dane teleadresowe a ich na karcie nie ma
    >
    > kiedyś wpisałem niewłaściwy adres (płacąc własną kartą) i transakcja
    > została odrzucona

    Hmm ja mam wpisany w takim zapamiętanym formularzu
    w przeglądarce adres mojej nauczycielki z liceum, za którą
    nie przepadałem - wykorzystuje go w miejcach, gdzie
    trzeba podawać adres ^_^ Często podaje go też przy
    płaceniu kartą - jeszcze nigdy nie zawiódł ;p

  • 8. Data: 2010-11-29 03:11:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" icubsh$18ja$...@o...icpnet.pl...

    > często trzeba podawać również dane teleadresowe a ich na karcie nie ma

    > kiedyś wpisałem niewłaściwy adres (płacąc własną kartą) i transakcja została
    odrzucona

    Ja podawałem poprawne -- a i tak transakcja była odrzucana.
    Co gorsza -- czasami ta rzekomo odrzucona była jednak realizowana. :)

    -=-

    Zwykle swoje karty profilaktycznie skrobię z ich trzycyfrowych numerków
    CVV/CVC/czy_jak_się_to_zwie. :)

    --
    ^ 750 749 ^c 440
    12 łyknąłem już Ventolin 438
    | 740 2930 01 brak . 14 18 739 F|l 430 .
    | 730 31 .03 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 02
    . 070809 . . . 16 20 416
    P|l 720 04 . 724 V|t 410 30 .01
    .04 10 12 15 19 406

  • 9. Data: 2010-11-29 09:03:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy to było polskie centrum rozliczeniowe? Bo czasem w Polcardzie
    > wpisywałem dla rozrywki dowolny adres i autoryzacje były pozytywne?

    tak, a karta chyba z BZWBK (to było 2 lata temu, a płaciłem za laptopa
    >3kzł) więc przechodziła przez 3d secure, 2x wpisałem swój nowy adres i
    transakcję odrzuciło, jak podałem stary (taki ma bank u siebie) to
    dostałem autoryzację

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-11-29 12:53:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    ikarek <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> dared to write:
> [...]
    > trzeba podawać adres ^_^ Często podaje go też przy
    > płaceniu kartą - jeszcze nigdy nie zawiódł ;p

    Tak jej nie lubiłeś, że aż zdobyłeś jej adres? ;)

    k.