  • 1. Data: 2010-11-28 23:08:06
    Temat: Koniec darmowego kredytu w mBanku?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Koniec darmowego kredytu z KK w mBanku, czy tylko na mnie się uwzięli? Nie
    widzę mTransferu z KK.
    Czas likwidować lokaty i sprzedawać akcje?
    ;)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-11-29 08:18:31
    Temat: Re: Koniec darmowego kredytu w mBanku?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 29 Lis, 00:08, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Koniec darmowego kredytu z KK w mBanku, czy tylko na mnie się uwzięli? Nie
    > widzę mTransferu z KK.
    > Czas likwidować lokaty i sprzedawać akcje?
    > ;)

    Podobno to "pomyłka" podczas wdrożenia:

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=960193&t=9
    60193&sr=ld&pn=1&cat=0

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2010-11-29 09:37:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-29 00:08, Jan Werbinski pisze:
    > Koniec darmowego kredytu z KK w mBanku, czy tylko na mnie się uwzięli?
    > Nie widzę mTransferu z KK.
    > Czas likwidować lokaty i sprzedawać akcje?

    A ja akurat w sobote, dzien przed cudownym wdrozeniem, znow wszystko
    sobie pozyczylem do polowy stycznia ;)