  • 11. Data: 2010-11-29 13:04:40
    Temat: Re: Polbank -- nogi mi opadają (ręce opadły wcześniej)
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:37:35 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Też się dziwię. Moim zdaniem bez sensu.

    Ale masz już rachunek Pomagający i nie masz do niego dostępu przez sieć czy
    tak sobie teoretyzujesz?

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2010-11-29 14:02:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    żytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale masz już rachunek Pomagający i nie masz do niego dostępu przez sieć
    > czy
    > tak sobie teoretyzujesz?

    Nie mam, po co? Spacerowałem sobie po bankach, wstąpiłem, zagadałem na temat
    opłat i pani mi wyjaśniła że rezygnacja z "miszczoskiego" na rzecz
    pomagającego ma taką wadę, że nie ma wtedy dostępu przez www.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-11-29 16:42:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Ale masz już rachunek Pomagający i nie masz do niego dostępu przez sieć czy
    > tak sobie teoretyzujesz?
    Uprzejmie informuję, że osobniek podpisujący sie "Jan Werbiński" plecie
    bzdury. Mam konto pomagające, i jest ono normalnie widoczne przez W3,
    nie próbowałem jeszcze robić przelewu, co prawda.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 14. Data: 2010-11-29 17:39:51
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 17:42:22 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Uprzejmie informuję, że osobniek podpisujący sie "Jan Werbiński" plecie
    > bzdury. Mam konto pomagające, i jest ono normalnie widoczne przez W3,
    > nie próbowałem jeszcze robić przelewu, co prawda.

    Dziwne by było jakby się nie dało, szczególnie patrząc na TOiP

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-11-29 20:18:37
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uprzejmie informuję, że osobniek podpisujący sie "Jan Werbiński" plecie
    > bzdury. Mam konto pomagające, i jest ono normalnie widoczne przez W3,
    > nie próbowałem jeszcze robić przelewu, co prawda.

    Powtarzam tylko co mi panienka powiedziała w oddziale.

  • 16. Data: 2010-11-29 20:20:23
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne by było jakby się nie dało, szczególnie patrząc na TOiP

    Dziwne by było, żeby w TOiP były zawarte możliwości techniczne.

  • 17. Data: 2010-11-29 20:59:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca" 8...@a...kjonca

    > Uprzejmie informuję, że osobniek podpisujący sie "Jan Werbiński" plecie
    > bzdury.

    Ależ siostry -- nie kłóćmy się! Pomyślmy lepiej o walce
    przeciwko bankom... Znaczy... Samcom -- chciałe...am napisać. :)

    > Mam konto pomagające, i jest ono normalnie widoczne przez W3,
    > nie próbowałem jeszcze robić przelewu, co prawda.

    Dla mnie Polbank służy tylko/jedynie jako opromilowany
    magazynek (na pół tałzena -- aby nie zabelczyć) do wypłat
    bankomatowych i jako mocna :) świnia półgroszowa z sześcioma
    głowami. :)

    --
    ^ 750 749 ^c 440
    12 łyknąłem już Ventolin 438
    | 740 2930 01 brak . 14 18 739 F|l 430 .
    | 730 31 .03 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 02
    . 070809 . . . 16 20 416
    P|l 720 04 . 724 V|t 410 30 .01
    .04 10 12 15 19 406

  • 18. Data: 2010-11-29 21:05:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Jan Werbinski" <jaœ@tralala.bez.maj.la> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87bp58cc9d.fsf@alfa.kjonca...

    [...]

    > Powtarzam tylko co mi panienka powiedziała w oddziale.

    A to, że w TOiP jest zróżnicowanie cen przelewu z zależności od kanału
    dostępu (w szczególności WWW) nie dało Ci do myślenia?

    Poza tym w pierwszym poście na ten temat nie było takiego zastrzeżenia,
    cytuję: "Tylko że wtedy nie ma się dostępu przez www."

    KJ
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 19. Data: 2010-11-29 21:08:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 21:20:23 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Dziwne by było, żeby w TOiP były zawarte możliwości techniczne.

    Co ty wiesz o możliwościach technicznych.
    I jeżeli usługa jest dostępna w TOiP to mogę się domagać jej wykonania.
    Pomijając już to, że jak twierdzi Kamil dostęp jest. Jakoś mu bardziej
    wierzę niż tobie.

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2010-11-29 21:14:38
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jan Werbinski pisze:

    [...]
    > Dziwne by było, żeby w TOiP były zawarte możliwości techniczne.

    Po pierwsze primo:
    Dziwne by było, jakby tego akurat nie było. Skoro TOiP przewiduje opłatę
    (w wysokości 0zł, ale to bez znaczenia) za przelew wykonany przez
    Internet, to... Wnioski wyciągnij sam.

    Po drugie primo:
    Dziś byłem w oddziale, gdzie zamknąłem rachunek Mistrzowski i otworzyłem
    Pomagający. I ten nowy jak najbardziej jest widoczny przez www.

    Po trzecie secundo:
    Dziś przetestowałem też, że moja stara (i darmowa) karta, wydana do
    rachunku Oszczędzającego wciąż działa. :-)

    --
    MiCHA