  • 21. Data: 2010-11-29 22:10:37
    Temat: Re: Polbank -- nogi mi opadają (ręce opadły wcześniej)
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Lis, 21:18, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Powtarzam tylko co mi panienka powiedziała w oddziale.

    Jedna?
    Trzeba zajrzeć do kilku oddziałów i wyciągnąć średnią z odpowiedzi;)

  • 22. Data: 2010-11-30 00:02:54
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Co ty wiesz o możliwościach technicznych.
    > I jeżeli usługa jest dostępna w TOiP to mogę się domagać jej wykonania.
    > Pomijając już to, że jak twierdzi Kamil dostęp jest. Jakoś mu bardziej
    > wierzę niż tobie.

    Ty mnie nie wierz. Ja powtarzam słowa pani z banku. Ode mnie się odpierdol.
    Z nią się rozpraw.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2010-11-30 00:04:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > A to, że w TOiP jest zróżnicowanie cen przelewu z zależności od kanału
    > dostępu (w szczególności WWW) nie dało Ci do myślenia?

    Dało. Ale to jest dziwny bank. Wszystko możliwe.

    > Poza tym w pierwszym poście na ten temat nie było takiego zastrzeżenia,
    > cytuję: "Tylko że wtedy nie ma się dostępu przez www."

    No i?

  • 24. Data: 2010-11-30 00:04:34
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]

    > Jedna?
    Trzeba zajrzeć do kilku oddziałów i wyciągnąć średnią z odpowiedzi;)

    Jak komuś zależy, to niech chodzi za 6 zeta.

  • 25. Data: 2010-11-30 01:18:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbinski" 4cf43f36$0$21000$6...@n...neostrada.pl

    > Ty mnie nie wierz. Ja powtarzam słowa pani z banku. Ode mnie się odpierdol. Z nią
    się rozpraw.

    Od kiedy to Polbank jest aż tak ważny, aby kruszyć kopie w sporach dotyczących
    tego, co kto powiedział w jakim marmurze? :) ...W jakiej glazurze i terakocie?...
    Bądźmy klientami Polbanku, nie jego Rycerzami. :)

    Wracajac do głupich wyczynów rycerskich...

    http://pl.wikisource.org/wiki/Rękawiczka

    Wtém leci rękawiczka z krużganków pałacu,
    Z rączek nadobnéj Marty,
    Pada między tygrysa i między lamparty
    Na środek placu.

    Marta z uśmiechem rzecze do Emroda
    Kto mię tak kocha, jak po tysiąc razy
    Czułemi przysiągł wyrazy,
    Niechaj mi teraz rękawiczkę poda.
    [..]
    A on w zwycięskiéj chwale
    Wstępuje na krużganki,
    Tam od radosnéj witany kochanki,
    Rycerz jéj w oczy rękawiczkę rzucił,
    ,,Pani, twych dzięków nie trzeba mi wcale''
    To rzekł i poszedł, i więcej nie wrócił.

    BTW... Czy słowo 'się' nie powinno raczej znaleźć_się na za słowem 'odpierdol'? :)
    Nie mówię, że jest niepoprawnie, ale IMO lepszym miejscem jest to, o którym piszę
    linię wyżej... :) Hm... Dwie linie wyżej... Jak to wszystko szybko zmienia się... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'