  • 1. Data: 2010-11-28 17:57:47
    Temat: kody sms i telefon w roamingu
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Mam konta internetowe w mBanku i Inteligo. Wciąż używam przedpotopowych
    list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez
    jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych
    kodów w roamingu?

  • 2. Data: 2010-11-28 19:51:57
    Temat: Re: kody sms i telefon w roamingu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 18:57:47 +0100, pyton napisał(a):

> [...]
    > list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez
    > jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych

    Nie ma.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-11-29 12:30:42
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 28 Lis, 18:57, "pyton" <p...@o...no> wrote:
    > Mam konta internetowe w mBanku i Inteligo. Wci u ywam przedpotopowych
    > list i kart kod w, jednak chc to zmieni na smsy. B d przebywa przez
    > jaki czas za granic , czy nie ma adnych problem w z odbieraniem tych
    > kod w w roamingu?

    Nie ma problemu. Siedziałem tydzień w Londynie i robiłem przelewy z
    mBanku. Wszystkie SMSy doszły bez problemów.

  • 4. Data: 2010-11-29 14:01:03
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pyton <p...@o...no> dared to write:
> [...]
    > list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez
    > jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych

    Zależy od kraju i operatora. Orange np. nie ma roamingu w Pakistanie.

    k.

  • 5. Data: 2010-11-29 17:25:23
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    pyton <p...@o...no> dared to write:
> [...]
    > kodów w roamingu?

    Zależy od kraju i operatora. Orange np. nie ma roamingu w Pakistanie.

    Tam się nie wybieram ;) Chodziło mi o rejony gdzie jest roaming, bo te
    smsy są przecież wysyłane przez jakieś bramki
    przy współudziale lokalnych operatorów w Polsce.

  • 6. Data: 2011-02-16 10:23:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    > list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez
    > jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych

    Większy problem jest w .pl na zadupiach, gdy korzystasz z netu przez
    GPRS/EDGE. Bardzo często się wtedy zdarza, że nie dostaniesz SMSa - albo
    dostaniesz go dłuuuugo po tym jak rozłączysz sesję GPRS :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2011-02-16 10:33:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.02.2011 11:23), Jacek Osiecki wrote:

    > Większy problem jest w .pl na zadupiach, gdy korzystasz z netu przez
    > GPRS/EDGE. Bardzo często się wtedy zdarza, że nie dostaniesz SMSa - albo
    > dostaniesz go dłuuuugo po tym jak rozłączysz sesję GPRS :-/

    Bywa że korzystasz z HSDPA lub 3g na niezadupiu i masz to samo.

    p. m.

  • 8. Data: 2011-02-16 12:22:30
    Od: " " <q...@g...pl>

    pyton <p...@o...no> napisał(a):

> [...]
    > list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez
    > jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych

    Z tego co sprawdzałem, w krajach europejskich nie ma problemów, w USA zdarza
    się że SMSy z Polski czasem nie docierają.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-02-16 14:11:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 11:33:17 +0100, mvoicem wrote:

    > Bywa że korzystasz z HSDPA lub 3g na niezadupiu i masz to samo.

    Hm, a to nie jest przypadkiem problem telefonu? (na ile pamietam
    ,,flaki'' GSMa, to nie ma technicznych przeszkod aby SMS doszedl, bo one
    ida tym kanalem sterujacym).

    Ja kojarze, ze w sesji transmisji danych moje telefony (2xSE) spokojnie
    odbieraja SMSy.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2011-02-16 14:21:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Tyrala wrote:

> [...]
    > ida tym kanalem sterujacym).
    >
    > Ja kojarze, ze w sesji transmisji danych moje telefony (2xSE) spokojnie

    Odbierać to odbierają ale niekoniecznie dają znać, że odebrały...
    A przynajmniej mój tak czasem robi (SE p990) :-(

    witrak()