  • 11. Data: 2009-06-09 06:19:04
    Temat: Re: Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "msz" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uu8p5urh3ixox7@marcin-560ae85f.torun.mm.pl..
    .

    > :) to ja skromniej, ostatnie miejsce jednej z partii wypadajacej najgorzej
    > w sondazach. wydawalo mi sie, ze glos niewazny nie podwyzszy frekwencji a
    > tylko po to zrobilem sobie spacer. dzieki bogu "wybory" za nami, jest
    > szansa że ze 100 postow dziennie choc 30 bedzie na temat.

    Nie ma takiej szansy, bo obrońcy bliźniaków atakują wyprzedzająco, a za rok
    wybory na prezia.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-06-09 06:23:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "msz" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
    .

    > Nie ma takiej szansy, bo obrońcy bliźniaków atakują wyprzedzająco, a za
    > rok wybory na prezia.

    Baa, atakują nawet samych siebie -
    http://www.pb.pl/a/2009/06/09/W_PiS_chca_rozliczyc_s
    pin_doktorow

    --
    marfi

  • 13. Data: 2009-06-09 06:38:47
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorego aktualnie promuje GW i TVN.
    >
    > Po takie Twojej wypowiedzi powiem Ci otwarcie, że ja za matoła uważam
    > Ciebie
    > bo już wielokrotnie skompromitowałeś się na tej grupie żenującymi
    > wypowiedziami.
    > Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został
    > przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
    > Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i
    > zasługi
    > dla Polski.
    > A jaki wynik uzyskał Twój kandydat z UPR i jakie są jego osiągnięcia?

    haha, jestem przekonany że 10 lat temu plułeś jak szalony na AWS.
    Tak nakazywała wówczas linia gazety...

  • 14. Data: 2009-06-09 06:49:49
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A skad Ty wiesz na kogo glosowalem? Prorok czy co? Wiekszosc zawsze sie myli
    XXL. Ty nalezysz do wiekszosci.

    D.

  • 15. Data: 2009-06-09 06:55:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Buzek tak dla przypomnienia głąbom którzy na niego głosowali wprowadził 4
    > tzw reformy
    > 1. emerytalna - tej grupie nie będę tłumaczył o co chodzi
    > 2. administracji - masowa produkcja urzędników
    > 3. służby zdrowia - masowa produkcja długów gorsza od produkji urzędników
    > 4.oświatowa - masowa produkcja głąbów najgorsza zaraza ze wszystkiego

    Nic dodać nic ująć ....

    Tak się zastanawiam czy XXL (Sławek) naprawdę wierzy w to co mówi....

[...]

    ... czy to jets tylko tania prowokacja.

    Bo jeżeli tak, to niezłą opinię o sobie wyrobiasz drogi Sławku na tej
    grupie, gloryfikując współpracownika SB - TW Bolka, zachwycając się "Nocną
    zmianą" (którą ja mam w pogardzie), głosując na Buzka, przez którego wzrasta
    lawinowo zadłużenie kraju.

    P.S. Niech tego Buzka biora do tego euro-parlamentu jak najszybciej. Będzie
    mniejsza szansa na to że przeprowadzi on w Polsce jakąkolwiek reformę, za
    którą społeczeństwo znowu będzie musiało słono zapłacić ....

    Sławku drogi czy ty naprwdę wierzysz w to co mówisz, czy to tylko prowokacja
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-06-09 07:04:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    XXL nie mysli sam. Za niego mysla Balcerowicz, Orlowski, Debowski, Michnik,
    Walter.

    D.

  • 17. Data: 2009-06-09 07:05:32
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

> [...]

    Ale to właśnie dlatego miły Zbysio poleciał do Brukseli i jest rugany przez
    brata Jarosława.
    Myślał o starcie na prezia.
    Chyba o alimenta, jak Ludwiga, go nie przychaczy.
    Ciekawe, co wymyśli tym razem.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-06-09 07:06:56
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    BTW co do spin doktorów, polski europejski Kamiński sie załapał?

  • 19. Data: 2009-06-09 07:30:34
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    marfi pisze:

    > Baa, atakują nawet samych siebie -
    > http://www.pb.pl/a/2009/06/09/W_PiS_chca_rozliczyc_s
    pin_doktorow

    NTG
    Jaki to ma związek z WIG20?
    Na polityka.pl z takimi tekstami , a nie tu na grupie giełdowej spamowac :)

  • 20. Data: 2009-06-09 07:33:32
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > brata Jarosława.
    > Myślał o starcie na prezia.
    > Chyba o alimenta, jak Ludwiga, go nie przychaczy.

    A jaki to ma związek z wig20?
    NTG