  • 1. Data: 2009-06-08 18:57:36
    Temat: Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jest na tej grupie sporo zwolenników UPR, którzy sądzą że możliwa jest
    realizacja nierealnego programu tej partii.
    Wszystkim podobają się hasła b.niskich podatków, likwidacji "koryta" dla
    polityków, całkowitej wolności gospodarczej, wprowadzenia monarchii w XXI
    wieku w Polsce i tym podobne baśnie i legendy.

    Tym bardziej musieli odczuć wczorajszą klęskę UPR w wyborach do Parlamentu
    Europejskiego.
    Jak się czują i co chcieliby dziś powiedzieć Endriu, sys29 czy Dieter?
    I po co UPR w nich startował skoro jest wrogiem UE?

  • 2. Data: 2009-06-08 19:12:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ciesze sie, ze mam swoje zdanie, a nie jak matol glosuje na tego kandydata,
    ktorego aktualnie promuje GW i TVN.

    D.

  • 3. Data: 2009-06-08 19:51:45
    Od: Pogo <w...@g...com>

    Przez nazwisko znanego i lubianego byłego premiera miałem być
    "dostarczycielem punktów", okazało się, że zdobyłem ostatni mandat do
    europarlamentu, naprawdę jestem mile zaskoczony. Cóż, super, dziękuję
    http://www.rp.pl/artykul/317182.html

    Ludzie "drugiego gatunku" - Niesiołowski o tych co nie głosowali na PO
    http://img357.imageshack.us/img357/3353/nisiolowski.
    png

    POzdrawim,
    Waldek

  • 4. Data: 2009-06-08 20:52:32
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Ciesze sie, ze mam swoje zdanie, a nie jak matol glosuje na tego kandydata,
    ktorego aktualnie promuje GW i TVN.

    Po takie Twojej wypowiedzi powiem Ci otwarcie, że ja za matoła uważam Ciebie
    bo już wielokrotnie skompromitowałeś się na tej grupie żenującymi wypowiedziami.
    Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został
    przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
    Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i zasługi
    dla Polski.
    A jaki wynik uzyskał Twój kandydat z UPR i jakie są jego osiągnięcia?

  • 5. Data: 2009-06-08 21:02:09
    Od: Pogo <w...@g...com>

    XXL wrote:
> [...]
    > przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
    > Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i zasługi

    Ty żartujesz, prawda?

  • 6. Data: 2009-06-08 21:17:40
    Od: d...@g...com

    On 8 Cze, 22:52, " XXL" <d...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > dla Polski.
    > A jaki wynik uzyskał Twój kandydat z UPR i jakie są jego osiągnięcia?

    Adolf Hitler i wielu nikczemników historii tez miało spore poparcie-
    to tak odnośnie wyniku i poparcia, ktore jest wypadkową różnych
    niemerytorycznych dziwnych czynników,
    ludzie lubią utarte scieżki, zwłaszcza te utarte przez media podane na
    tacy,
    Dieter kiedyś ładnie to ujął - jesteś strasznie ograniczony i to
    własnie tłumaczy dlaczego tacy a nie inni ludzie odnoszą takie wyniki-
    po prostu reprezentujesz większość,,
    najłatwiej jest zagłosować na kogoś kto jest popularny, to taki
    instynkt stadny i do tego opluć tego kto ma swoje zdanie (palenie
    heretyków),
    Ty niestety go nie masz a do tego powtarzasz te swoje banialuki,
    szkoda gadać odpuśc sobie, albo załóż sobie bloga,
    może ktoś poczyta....
    tutaj tylko ludziom podnosisz cisnienie i robisz (nieswiadomi)
    antyreklame dla swoich idoli,
    życzę Ci zebyś wyszedł z matriksa

  • 7. Data: 2009-06-08 21:54:26
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Pogo wrote:

    > Ludzie "drugiego gatunku" - Niesiołowski o tych co nie głosowali na PO
    > http://img357.imageshack.us/img357/3353/nisiolowski.
    png

    Ale potem się chyba okazało, że to kwiatek gazety co?

  • 8. Data: 2009-06-08 21:56:27
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
    > Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i

    Buzek fajny gość... szkoda tylko, że razem z komuchem adamem gierkiem jeżdżą
    po uczelniach i bez przygotowania (!) pierdolą farmazony. Sorry za
    słownictwo, ale inaczej tego nie mogę nazwać, bo widziałem na własne oczy (i
    słyszałem) tą żenadę.
    Żeby nie było, że tylko Buzka nie akceptuję, reszta to dla mnie też świry.
    Bezpośredni konkurent Migalski nie lepszy - w nauce nie wyszło, to do PE
    startuje.
    Ale w wyborach uczestniczyłem. Zaznaczyłem wszystkich, którzy byli na
    ostatnich miejscach na wszystkich listach. Powiedzmy, że jest to głos
    nieważny...
    Dombrek

  • 9. Data: 2009-06-08 22:18:55
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale w wyborach uczestniczyłem. Zaznaczyłem wszystkich, którzy byli na
    > ostatnich miejscach na wszystkich listach. Powiedzmy, że jest to głos

    Buzek tak dla przypomnienia głąbom którzy na niego głosowali wprowadził 4
    tzw reformy
    1. emerytalna - tej grupie nie będę tłumaczył o co chodzi
    2. administracji - masowa produkcja urzędników
    3. służby zdrowia - masowa produkcja długów gorsza od produkji urzędników
    4.oświatowa - masowa produkcja głąbów najgorsza zaraza ze wszystkiego

    pzdr

  • 10. Data: 2009-06-09 04:45:20
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 08-06-2009 o 23:56:27 Dombrek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale w wyborach uczestniczyłem. Zaznaczyłem wszystkich, którzy byli na
    > ostatnich miejscach na wszystkich listach. Powiedzmy, że jest to głos
    > nieważny...

    :) to ja skromniej, ostatnie miejsce jednej z partii wypadajacej najgorzej
    w sondazach. wydawalo mi sie, ze glos niewazny nie podwyzszy frekwencji a
    tylko po to zrobilem sobie spacer. dzieki bogu "wybory" za nami, jest
    szansa że ze 100 postow dziennie choc 30 bedzie na temat.
    Pzdr