  • 21. Data: 2009-06-09 07:34:47
    Temat: Re: Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > BTW co do spin doktorów, polski europejski Kamiński sie załapał?

    Spam !
    Na polityka.pl z takimi brudnymi gad(t)kami :)

  • 22. Data: 2009-06-09 07:45:02
    Od: k...@o...pl

    On 8 Cze, 20:57, " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    > I po co UPR w nich startował skoro jest wrogiem UE?
    To trochę nierozsądne pytanie. Czy oznacza to, że skoro weszliśmy do
    UE to mają wyemigrować z kraju/UE albo zakopać się gdzieś w puszczy
    noteckiej z nadzieją, że świat ich nie odnajdzie?

    Przeciwnie, uszanowali głos wyborców, że chcą być w UE - i w takim
    razie chcą by ta UE była jak najlepsza(w ich mniemaniu).

  • 23. Data: 2009-06-09 07:52:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pin_doktorow

    > NTG
    > Jaki to ma związek z WIG20?
    > Na polityka.pl z takimi tekstami , a nie tu na grupie giełdowej spamowac
    > :)

    To tylko komentarz powyborczy, cieszę się, że niedawni koalicjanci czyli
    PiS, Samoobrona i Libertas nie mają powodów do szczytowania - myślę, że
    Twój spam w tym pomógł :)

    --
    marfi

  • 24. Data: 2009-06-09 11:33:22
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jest na tej grupie sporo zwolenników UPR, którzy sądzą że możliwa jest
    > realizacja nierealnego programu tej partii.
    > Wszystkim podobają się hasła b.niskich podatków, likwidacji "koryta" dla
    > polityków, całkowitej wolności gospodarczej, wprowadzenia monarchii w XXI
    > wieku w Polsce i tym podobne baśnie i legendy.
    >
    > Tym bardziej musieli odczuć wczorajszą klęskę UPR w wyborach do Parlamentu
    > Europejskiego.
    > Jak się czują i co chcieliby dziś powiedzieć Endriu, sys29 czy Dieter?
    > I po co UPR w nich startował skoro jest wrogiem UE?

    pozwole sobie zwrocic uwage ze w niemczech lberalna partia FDP uzyskala
    sukces ponad 6 % glosow wiecej niz w roku 2004 -to bardzo duzo -widac narod
    niemiecki jest bardziej politycznie swiadomy sytuacji w jakiej znajduje sie
    wspolnota europejska ( na marginesie :JKM powinien dac sobie spokoj z
    przykladami czasow AH wyborcy nielubia AH i tych czasow , ja tez nie .)
    tego typu wychylanie szkodzi obrazowi partii .
    JEST LEPIEJ NIZ BYLO OBY NIEBYLO GORZEJ tak zakoncze ten post
    pzdr
    r.b

  • 25. Data: 2009-06-09 11:49:25
    Temat: nie jest zle
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    krotko i w temacie -w sumie nteresuje nas porfel a kto rzadzi niewazne ,
    USA 1903 podatek 3 %
    w niemczech dzisiaj 80 %
    kazda stowka zarobiona euro zostaje mi 20 &#8364;
    rzymanie na niewolnikach zarabiali 91 %
    ale musieli im dac jedzonko itd .
    czyli mam 11 euro wecej niz rzymski niewolnik
    i to wydaje na jedzonko
    sam decyduje co jem -czyli jest OK
    jak PE postanowi mi wziac te 11 &#8364; i bede musial stolowac sie w stolowkach
    miejskich za darmo -to sie wko-wie
    to jest gupie -ale takie sa realia .
    pzdr
    r.b

  • 26. Data: 2009-06-09 12:11:45
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    1. NTG
    2. Demokracja sucks (wybiera sie nie osoby kompetentne a te ktore maja lepszy
    PR - patrz zwyciestwo PO)

    pozdr
    IWSP

  • 27. Data: 2009-06-09 12:43:47
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Wik <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > 1. NTG
    > 2. Demokracja sucks (wybiera sie nie osoby kompetentne a te ktore maja
> [...]
    wybory niestety sa manipulowane ,dowodem na to jest fakt ze male partie maja
    mniejszy dostep do mediow .
    I to ma byc demokracja ? (scierwo obecnych czasow)

    to jest czysta korupcja polityczna

  • 28. Data: 2009-06-09 12:44:06
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Spam !
    > Na polityka.pl z takimi brudnymi gad(t)kami :)

    Napisz do autora wątku.
    W przeciwieństwie do Ciebie nie zakładam tu żadnych spamów politycznych,
    nieraz stadami dziennie.

  • 29. Data: 2009-06-09 12:44:51
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > A jaki to ma związek z wig20?
    > NTG

    Zapytaj autora wątku.
    I przestań sam spamować, bo powodujesz nachalne zasmiecanie tej grupy
    polityką.

  • 30. Data: 2009-06-09 12:48:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 2. Demokracja sucks (wybiera sie nie osoby kompetentne a te ktore maja
    > lepszy
    > PR - patrz zwyciestwo PO)

    NTG
    BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.