  • 1. Data: 2009-06-08 11:46:45
    Temat: Wieczerzak
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Grzegorz Wieczerzak wyjdzie obronną ręką z głośnej afery, pisze
    "Rzeczpospolita", według której prokuratura planuje umorzenie śledztwa
    dotyczącego trzech z czterech zarzutów stawianych byłemu prezesowi PZU
    Życie.

    Jak wynika z najnowszej opinii biegłych -kontrowersyjne pożyczki
    udzielane przez PZU Życie nie przyniosły strat i zostały rozliczone.
    Prokuratura nie utrzyma także zarzutu usiłowania przywłaszczenia
    pieniędzy przez Wieczerzaka.

    B. prezes PZU Życie twierdzi, że aferę nakręciła ekipa rządząca, której
    chodziło o to by kierowaną przez niego firmę tanio sprzedać Eureko.

    Wieczerzak został zatrzymany w 2001 r. Usłyszał zarzut spowodowania 173
    mln zł strat w majątku firmy i na trzy lata trafił do aresztu.
    ---koniec--

    Ale co posiedział w Demokratycznym Państwie Prawa, to jego.

    Jednakowoż, gdy pisałem to samo 5 lat temu , to też byłem strasznie
    atakowany, że bronię przestępców...

    Tymczasem Kot, jak prezesował , tak prezesuje, Belka jest naszym
    wybitnym przedstawicielem w banku Światowym, Kwaśniewski - uznanym
    autorytetem moralnym, Rozłucki (bezpodstawne zawieszenie notowań BIG BG
    vel Millenium) legendarnym Prezesem GPW, a PZU nie może sie do dziś
    wyplątać , bo piękna miłośniczka opery, zdążyła przez swoje
    kilkadziesiąt dni bycia ministrem Skarbu użyć policji do wyniesienia
    strajkującego okupacyjnie egzotycznego polityka, i klepnąć z wdziękiem ,
    niejako mimochodem aneks do umowy z Eureko. Po czym się oddaliła z mitem
    "świetnego fachowca" ratującego nieco reputację w oczach "salonu"
    ówczesnego premiera Buzka - obecnego kandydata PO na szefa PE (w czym
    akurat mu osobiście też kibicuję, podobnie zresztą, jak wtedy broniąc Go
    na sieci przed stadami lewaków, tak , jak dziś muszę bronić Bliźniaków)...

  • 2. Data: 2009-06-08 12:32:24
    Temat: Re: Wieczerzak
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    Wiekszosc ludzie nie rozumie tego co widzi w TV,
    wiec bezmyslnie przyłaczaja sie do nagonki,
    nawet nie wiedzac o co chodzi.

    ---
    Tez sie wtedy interesowalem kulisami sprawy,
    wygladało na to ze Wieczerzak nic nie nakradł,
    tylko zagroził aktualnie grupie kolesi w tym Kotowi.
    Zrobiono wiec na Wieczerzaka nagonkę i tyle :)

    Nie wiem czy dobrze pamietam, ale
    byly tego typu kwiatki ... bank mial byc sprzedany Niemcom,
    wiec pad bankiem na znak protestu pojawili się "spontaniczni protestujący" w
    pasiakach obozowych :) Gra więc szła ostro.

    Pozdr,
    Duch

  • 3. Data: 2009-06-08 13:08:37
    Od: k...@o...pl

    > ówczesnego premiera Buzka - obecnego kandydata PO na szefa PE (w czym
    > akurat mu osobiście też kibicuję, podobnie zresztą, jak wtedy broniąc Go
    > na sieci przed stadami lewaków, tak , jak dziś muszę bronić Bliźniaków)...

    Co jest z tym narodem??? Każdą porażkę potrafi tylko kwitować kąsaniem. Dokładnie
    takie samo zjawisko obserwuję wśród swojej konkurencji. Nie pomyśli jołop jeden z
    drugim, jak lepiej pracować, mądrzej zarządzać firmą aby zdobyć swoją klientelę
    tylko całą uwagę poświęcają innym i przy lada okazji tylko kąsają i kąsają. Skąd
    się biorą takie kanalie???

  • 4. Data: 2009-06-08 13:36:47
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > tylko całą uwagę poświęcają innym i przy lada okazji tylko kąsają i kąsają. Skąd

    To nie ludzie, to wilki!

    To mówiłem ja trener III kategorii

  • 5. Data: 2009-06-09 17:56:53
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak wtedy broniąc Go na sieci przed stadami lewaków, tak , jak dziś muszę

    Znowu spisek.Biedaczyna ten Wieczerzak.

    Kamela słusznie go zamkneła.

    Wieczerzak wyprowadzał kase do spółek gdzie miał kumpli i tyle.

    Jasne ze teraz mu nikt nic nie udowodni.

    Jak zwykle w Polsce.

    pozdr stary.