  • 11. Data: 2008-10-18 08:36:45
    Temat: Re: Podwyzszenie limitu w Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > potwierdzam mam podobnie. Limit zalosny ponizej 1 pensji obroty OK, splata
    > 100% w terminie od 2 lat i zeby podwyzszyc musialbym zalatwiac papierki z
    > pracy na co nie mam czasu i ochoty.

    też tak miałem, ale pewnego dnia zadzwonili do mnie z ofertą kredytu
    gotówkowego na kilkadziesiąt tys. złotych, powiedziałem, że nie chcę,
    ale interesuje mnie podwyższenie limitu na kk bez przedstawiania
    papierów (wcześniej mieli taki wymóg), kobita powiedziała, że się tym
    nie zajmujuje, ale zgłosi temat komuś odpowiedniemu, efekt był taki, że
    po kilku tygodniach podwyższyli mi limit chyba o 20%
    limit, który mam aktualnie mi wystarcza, bo karta służy mi głównie do
    przelewów

    według mnie w Citi istotne jest to gdzie się jest zatrudnionym, znam
    osobę, która dostała 10kzł na oświadczenie (pracuje w zagranicznym
    koncernie), a po roku +40%, inny znajomy (z podobnymi zarobkami) dostał
    tylko 3kzł, bo jego miejsce pracy to nie jest jakaś "imponująca" firma...

    ww. to oczywiście przypuszczenia, ale generalnie kryteria przyznania
    limitu na kk w Citi nie są zbyt jasne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-10-18 09:33:50
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    sensei napisał(a):

    > papierkowej roboty. "Dzieki" czemu osiagaja efekt ze jak mam zaplacic za
    > granica za kilkutygodniowy pobyt w hotelu to na pewno nie zrobie tego karta
    > Citi bo jej limit na to nie pozwala....

    i dobrze na tym wyjdziesz. kursy kartowe citi są nie do przyjęcia.

    PG

  • 13. Data: 2008-10-18 22:14:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-17, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Kojarzę jeszcze, że ING nie lubi Mithosa i AmEx nie lubi Mithosa ;-)

    Mnie też nie lubią. Podwyższyli mi limit o całe 500 zł. :>

    Dla porównania, to w Multibanku jak chciałem wymienić kartę Gold na
    Aquarius, to nie dość, że zostawili mi Golda to jeszcze dali
    mi Aquariusa z 2x wyższym limitem niż ów Gold. :]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2008-10-19 14:38:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > koncernie), a po roku +40%, inny znajomy (z podobnymi zarobkami) dostał
    > tylko 3kzł, bo jego miejsce pracy to nie jest jakaś "imponująca" firma...

    W momencie kiedy skladalem wniosek o podwyzszenie limitu bylem
    zatrudniony w duzej (swiatowej i globalnej) firmie wiec to chyba tez
    odpada (sektor prawny).

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-10-19 14:58:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Dla porównania, to w Multibanku jak chciałem wymienić kartę Gold na
    > Aquarius, to nie dość, że zostawili mi Golda to jeszcze dali
    > mi Aquariusa z 2x wyższym limitem niż ów Gold. :]

    Jak najprosciej zaminiec Golda na Aquariusa ? Wniosku przez www wyslac
    sie nie da. Da sie to zalatwic telefonicznie czy tez czeka mnie
    przynoszenie "papierow" ?

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-10-19 15:20:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-19, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Jak najprosciej zaminiec Golda na Aquariusa ? Wniosku przez www wyslac
    > sie nie da. Da sie to zalatwic telefonicznie czy tez czeka mnie
    > przynoszenie "papierow" ?

    Najprościej to zadzwonić do swojego doradcy i go o to spytać. :)

    Ja to załatwiłem u doradcy. Dostałem druczek dyspozycji zmiany karty,
    wypełniłem, podpisałem i już. Papierów niet. Czy się da telefonicznie,
    to nie wiem. Raczej nie zważywszy że dyspozycję podpisać trzeba.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2008-10-20 04:49:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > RobertS pisze:
    [...]

    > W momencie kiedy skladalem wniosek o podwyzszenie limitu bylem
    > zatrudniony w duzej (swiatowej i globalnej) firmie wiec to chyba tez
    > odpada (sektor prawny).

    Po prostu Cię nie lubią :)
    KJ

  • 18. Data: 2008-10-20 07:00:43
    Od: badzio <b...@g...com>

    wiadomoscinews:gd7oar$j7o$1@news.onet.pl...

    > potwierdzam mam podobnie. Limit zalosny ponizej 1 pensji obroty OK, splata
    > 100% w terminie od 2 lat i zeby podwyzszyc musialbym zalatwiac papierki z
    > pracy na co nie mam czasu i ochoty. Po prostu Citi daje zalosne limity i
    > tyle. Mam inne karty z wielokrotnie wiekszymi limitami. Moze gdybym mial u
    > nich konto inaczej by patrzyli ale mam tylko KK i to glownie dla punktow BP.

    Dziwne problemy macie. Mam u nich dwie kredytowki i zadnego konta. Na
    jednej mialem na poczatku limit w wysokosci pensji, na goldzie wiekszy
    niz pensja. Obie mam za friko do konca swiata i o jeden dzien
    dluzej :) Chcialem zeby mi powiekszyli limit na goldzie. Powiedzieli
    ze musze im dostarczyc papierki o dochodach (co bylo trudne do
    zrealizowania za granica). Po 3 dniach sami podniesli mi limit o 100%,
    bez papierkow :)