  • 1. Data: 2008-10-16 05:06:04
    Temat: Getin i BGŻ - darmowe konta?
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Mam pytanie do klientów Getin Banku i BGŻ.

    Da się założyć u niech konta osobiste (najlepiej przez internet), które będą
    całkowicie bez opłat za prowadzenie konta, bez gwiazdek, deklaracji
    minimalnych wpływów itd. ?

    Podsumowując konta w tych bankach mają spełniać role "skarbonek" (konta
    oszczędnościowe, lokaty), bez ponoszenia ŻADNYCH kosztów.

    P.S. nie potrzebuje kart debetowych (pewnie jest za nie jakaś opłata
    miesięczna) - więc czy można z nich swobodnie zrezygnować w obu bankach??

    P.S. 2 Jak jest z podglądem www w tych bankach?
    Mam nadzieje, że nie mają podobnego systemu do Polbanku, bo przez to z niego
    uciekłem ;))

  • 2. Data: 2008-10-16 05:50:07
    Temat: Re: Getin i BGŻ - darmowe konta?
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 16 paź 2008 o 07:06 GMT, Włodziu napisał(a):

    > Da się założyć u niech konta osobiste (najlepiej przez internet), które będą
    > całkowicie bez opłat za prowadzenie konta, bez gwiazdek, deklaracji
    > minimalnych wpływów itd. ?

    Getin tak, zalozyc konto w placowce musisz.

    > Podsumowując konta w tych bankach mają spełniać role "skarbonek" (konta
    > oszczędnościowe, lokaty), bez ponoszenia ŻADNYCH kosztów.

    Getin tak

> [...]

    > P.S. 2 Jak jest z podglądem www w tych bankach?
    > Mam nadzieje, że nie mają podobnego systemu do Polbanku, bo przez to z niego

    Jeszcze nie wiem, dopiero 2 dni temu zalozylem w getin, i czekam az poczta
    przyjdzie haslo

    BGZ nie ma pojecia...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ The end move in politics is always to ]
    [ Ekg: #3781111 ][ pick up a gun. ]

  • 3. Data: 2008-10-16 07:08:07
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Włodziu" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oszczędnościowe, lokaty), bez ponoszenia ŻADNYCH kosztów.
    >
    > P.S. 2 Jak jest z podglądem www w tych bankach?

    Witam.

    Odnośnie BGŻ:
    można założyć bezpłatne konto bez karty i bez żadnych kruczków, umowę trzeba
    podpisać w oddziale.
    Dostęp przez internet jest dosyć przyjemny w obsłudze.

    Tomek

  • 4. Data: 2008-10-16 08:02:59
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    On 16 Paź, 07:50, Brzezi <u...@e...net.pl> wrote:

    > Jeszcze nie wiem, dopiero 2 dni temu zalozylem w getin, i czekam az poczta
    > przyjdzie haslo

    Getin ma bardzo przyjemny (moim zdaniem) system transakcyjny.

    Pozdrawiam
    MM

  • 5. Data: 2008-10-16 16:03:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Brzezi napisał(a) w wiadomości: ...

    >Getin tak, zalozyc konto w placowce musisz.

    Tylko uważaj żeby założyli konto internetowe a nie zwykły ROR z dostępem
    do internetu. Bo to jest płatne.
    No i o ile kserowanie dowodu dało się jakoś z głowy wybić, to wykreślenia
    z umowy punktu mówiącego o poddaniu się egzekucji (mimo korzystania
    z produktów nie mogących spowodować zadłużenia) już nie. Podobno przy
    samej lokacie też chcą.

    >Getin tak

    Getin ma rachunek oszczędnościowy (bezpłatny) ale procenty jak na dzień
    dzisiejszy mniej konkurencyjne.

    Przy zakładaniu konta było parę opcji do zaznaczenia dotyczących
    widoczności poszczególnych produktów. Np. lokaty zakładane przez
    internet są widoczne a te w oddziale nie.

    >Jeszcze nie wiem, dopiero 2 dni temu zalozylem w getin, i czekam az poczta
    >przyjdzie haslo

    Kiedyś czekało się długo...

    Arek

  • 6. Data: 2008-10-20 21:14:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To załóż sobie książeczkę w SKOK-u.

    -----

    > Podsumowując konta w tych bankach mają spełniać role "skarbonek", bez ponoszenia
    ŻADNYCH kosztów.