    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyzszenie limitu w Citi
    Date: Sat, 18 Oct 2008 10:36:45 +0200

    > potwierdzam mam podobnie. Limit zalosny ponizej 1 pensji obroty OK, splata
    > 100% w terminie od 2 lat i zeby podwyzszyc musialbym zalatwiac papierki z
    > pracy na co nie mam czasu i ochoty.

    też tak miałem, ale pewnego dnia zadzwonili do mnie z ofertą kredytu
    gotówkowego na kilkadziesiąt tys. złotych, powiedziałem, że nie chcę,
    ale interesuje mnie podwyższenie limitu na kk bez przedstawiania
    papierów (wcześniej mieli taki wymóg), kobita powiedziała, że się tym
    nie zajmujuje, ale zgłosi temat komuś odpowiedniemu, efekt był taki, że
    po kilku tygodniach podwyższyli mi limit chyba o 20%
    limit, który mam aktualnie mi wystarcza, bo karta służy mi głównie do
    przelewów

    według mnie w Citi istotne jest to gdzie się jest zatrudnionym, znam
    osobę, która dostała 10kzł na oświadczenie (pracuje w zagranicznym
    koncernie), a po roku +40%, inny znajomy (z podobnymi zarobkami) dostał
    tylko 3kzł, bo jego miejsce pracy to nie jest jakaś "imponująca" firma...

    ww. to oczywiście przypuszczenia, ale generalnie kryteria przyznania
    limitu na kk w Citi nie są zbyt jasne

    --
    pozdrawiam
    RobertS