  • 1. Data: 2008-10-16 05:37:07
    Temat: Wybór konta oszczędnościowego
    Od: "Arkadiusz" <A...@w...pl>

    Witam.

    Czy mogę gdzieś w necie znaleźć zestawienie zbiorcze dotyczące oferty kont
    oszczędnościowych w różnych bankach wraz z opłatami.
    Chodzi mi o takie rzetelne zestawienie ze wszystkimi ewentualnymi
    gwiazdkami.

    Zależy mi na koncie całkowicie na free, bez opłat i gwiazdek z
    oprocentowaniem powyżej 5,5% i z dobrym podglądem www (mogę zrezygnować z
    karty debetowej)

    Nie interesuje mnie mBank i WBK - utarczki osobiste ;)) oraz Polbank -
    tragiczny podgląd on-line.

    Ale właśnie zależy mi na takim koncie na wzór mBanku (eKonto i eMax+) ale
    bez kretynów w nim pracujących.

  • 2. Data: 2008-10-16 05:44:54
    Temat: Re: Wybór konta oszczędnościowego
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 16 paź 2008 o 07:37 GMT, Arkadiusz napisał(a):

> [...]
    >
    > Zależy mi na koncie całkowicie na free, bez opłat i gwiazdek z
    > oprocentowaniem powyżej 5,5% i z dobrym podglądem www (mogę zrezygnować z

    Lukas 8%, ale jeszcze nie mialem czasu zeby przejrzec wszystkie regulaminy i
    oplaty, czy tam nie ma jakis ukrytych oplat, czy nie ma jakis minimalnych
    wplywow...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Most people want either less corruption ]
    [ Ekg: #3781111 ][ or more of a chance to ]

  • 3. Data: 2008-10-16 07:05:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zależy mi na koncie całkowicie na free, bez opłat i gwiazdek z
    > oprocentowaniem powyżej 5,5% i z dobrym podglądem www (mogę zrezygnować z
    > karty debetowej)

    Eurobank 6,06% (opłata 4 zł, zwolnienie przy wpływie 800zł/m-c lub
    środkach na koncie w wysokości >10kzł)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-16 07:15:55
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Lukas wprowadzil 8% na KO, ale tylko do konca roku. Potem moze byc roznie.
    5,5% daje BZ WBK - konto takze bez gwiazdek.

  • 5. Data: 2008-10-16 07:47:19
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 16 paź 2008 o 09:52 GMT, RobertS napisał(a):

    > min. wpływów nie ma, ale jest za to max kwota = 50kzł, na rachunek muszą
    > wpłynąć nowe środki czyli jak masz tam 50kzł na lokacie i przesuniesz na
    > ww. konto to 8% nie dostaniesz...

    Dla mnie to akurat nie problem, bo mam zamiar otworzyc tam dopiero nowe
    konto, teraz otworzylem sobie w eurobanku, jeszcze do konca mi nie dziala,
    a tu juz kolejna lepsza oferta :) pewnie zanim zmobilizuje sie na lukasa i
    wszystko mi aktywuja to pewnie kolejna lepsza oferta :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ That's always the way when you discover ]
    [ Ekg: #3781111 ][ something new; everyone thinks ]

  • 6. Data: 2008-10-16 07:52:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

  • 7. Data: 2008-10-16 13:10:18
    Od: Tomek <k...@p...onet.pl>

    Arkadiusz wrote:
    > Witam.
    >
    > Zależy mi na koncie całkowicie na free, bez opłat i gwiazdek z
    > oprocentowaniem powyżej 5,5% i z dobrym podglądem www (mogę zrezygnować z
    > karty debetowej)

    Nowe Konto Oszczędnościowe w Pocztowym. 6% bez żadnych opłat, brak karty
    debetowej, dobry podgląd, trzy wypłaty miesięcznie darmowe.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2008-10-16 17:47:35
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > min. wpływów nie ma, ale jest za to max kwota = 50kzł, na rachunek muszą
    > wpłynąć nowe środki czyli jak masz tam 50kzł na lokacie i przesuniesz na
    > ww. konto to 8% nie dostaniesz...

    Swoja droga to ciekawa polityke ma Lukas, to juz druga promocja
    w tym roku na ktorej zyskuja osoby nie trzymajace tam wczesniej
    pieniedzy. Poprzednia promocja zachecila mnie, by dzien
    po zakonczeniu przelac wszystko z Lukasa. Oplacalo
    sie, bo jak sie zaczela obecna to mialem prawie puste
    konto:)

    Pozdrawiam,
    Marcin