  • 21. Data: 2002-02-21 21:53:56
    Temat: Re: Podpis
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:orla7u8hg87evlfd1n416ugdodo2ub5li5@4ax.com...

    Możesz wyrażać się jaśniej?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 22. Data: 2002-02-21 21:55:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3c754435$1@news.vogel.pl...

    > Ctrl+F3

    A tyle to wiem, ale niepotrzebnie przedłuża czas czytania listy, na której
    już dość jest postów w ciągu dnia...

    No, ale skoro nadawca sam się prosi, żeby nie czytać jego postów... No to
    cóż... To po co w ogóle pisze na listy w takim wypadku...

    Zaznaczam - ja naprawdę chciałem po dobroci...

    > jeszcze Ci napisze, ze zaczynasz posta od wolnej linii.

    Tak? Ciekawe, czyżby Outlook sam tak wstawiał?

    Sprawdziłem teraz źródło moich postów:

    ***
    [bla bla bla...]

    Może wywalisz w końcu ten cholerny begin?

    --
    [bla bla bla...]
    ***

    Ja widzę tylko jedną linię odstępu body od nagłówków. A są dwie?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 23. Data: 2002-02-21 22:38:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 21 Feb 2002 22:55:07 +0100, w
    <a53qc7$76$2@news.onet.pl>, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(-a):

    > Ja widzę tylko jedną linię odstępu body od nagłówków. A są dwie?

    Nie, w Twoich postach tego nie ma.
    Outlook wstawia tę pustą linię przy odpowiadaniu.

  • 24. Data: 2002-02-22 06:52:38
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Radoslaw Poplawski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    > I słusznie. Begin pozostanie, bo nie chcę by na moje posty odpowiadali
    > Outlookowcy. Później ja muszę się męczyć odpowiadając na ich
    > niechlujne posty (takie jak ten powyżej).

    Zaczynasz mnie powoli slabic "chakjerze".

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 25. Data: 2002-02-22 11:27:41
    Od: Andrzej P. Klesnicki <a...@g...pl>

    | I słusznie. Begin pozostanie, bo nie chcę by na moje posty odpowiadali
    | Outlookowcy. Później ja muszę się męczyć odpowiadając na ich
    | niechlujne posty (takie jak ten powyżej).

    Co prawda OT, ale powiedz mi w którym miejscu męczysz się
    odpowiadając na tego posta? (został napisany w OE 6.0)

    --
    apk____(INF/EKA/PWR)______/Andrzej P. Klesnicki
    mailto:a...@g...pl | uin: 5679182 | GG:1247979

  • 26. Data: 2002-02-22 11:37:15
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Andrzej P. Klesnicki" <a...@g...pl> wrote in message
    > Co prawda OT, ale powiedz mi w którym miejscu męczysz się
    > odpowiadając na tego posta? (został napisany w OE 6.0)
    Wiesz... Czytajac Jego argumentacje od razu mi sie przypomina dowcip:
    - dlaczego kobieta podczas okresu stawia dwa wiadra wody na kuchence?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    - BO TAK!

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 27. Data: 2002-02-22 11:39:54
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Outlookowcy. Później ja muszę się męczyć odpowiadając na ich
    > niechlujne posty (takie jak ten powyżej).
    Nie chcesz sie meczyc? Co wiec robisz na grupie, na ktorej 90% piszacych
    uzywa OE? Nikt Cie nie zmusza do czytania. Rozumiem, ze to jakies
    samoumartwianie?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 28. Data: 2002-02-22 16:06:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 22 Feb 2002 12:27:41 +0100, w
    <a...@a...radar.pl>, Andrzej P. Klesnicki <a...@g...pl>

    Jesteś chlubnym wyjątkiem, niestety...

  • 29. Data: 2002-02-22 16:06:55
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 22 Feb 2002 12:39:54 +0100, w
    <a55aqo$4h5$1@news.tpi.pl>, "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Nie chcesz sie meczyc? Co wiec robisz na grupie, na ktorej 90% piszacych
    > uzywa OE? Nikt Cie nie zmusza do czytania. Rozumiem, ze to jakies
    > samoumartwianie?

    Nie uważasz, że to nie Twój interes? Czy ja się Ciebie pytam, np.
    dlaczego się nie przedstawiasz?

  • 30. Data: 2002-02-22 16:10:59
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    > Nie uważasz, że to nie Twój interes? Czy ja się Ciebie pytam, np.
    > dlaczego się nie przedstawiasz?
    Wiesz co to jest "pytanie retoryczne"?

    --
    pzdr