  • 11. Data: 2002-02-20 13:57:12
    Temat: Re: Podpis
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a504n3$ci5$...@n...tpi.pl...
    news:a504jo$bg4$1@news.tpi.pl...

    > kto

    > Nie, no przeciez napisalem: czytelnie imie i nazwisko + podpis. Chyba ze
    > masz pieczatke, to pieczatka + podpis. Chodzi po prostu, zeby bylo pelne
    > imie i nazwisko na umowie.

    Aaaaa... Kumam.
    W moich umowach najczesciej jest napisane kto reprezentuje strony, dlatego
    rzadko uzywam pieczatek.

    Karol

  • 12. Data: 2002-02-20 14:02:20
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a50a9p$ekl$1@news.tpi.pl...
    > Aaaaa... Kumam.
    Ciesze sie :)

    > W moich umowach najczesciej jest napisane kto reprezentuje strony, dlatego
    > rzadko uzywam pieczatek.
    Ale IMHO dobrze jak przy podpisie widnieje dokladnie kto sie podpisal.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 13. Data: 2002-02-21 08:30:56
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message
    > ... wiec skreslilem podpis i
    > wykaligrafowalem...umowe moge sobie w wc powiesic:)))

    Chyba nie do konca masz racje, bo gdyby sprawdzono podpis grafologicznie, to
    wyszloby, ze to Ty podpisales umowe.
    Pozdr.
    male

  • 14. Data: 2002-02-21 10:37:30
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Użytkownik "malenka" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > "chip" <p...@i...pl> wrote in message
    > >
    > Chyba nie do konca masz racje, bo gdyby sprawdzono podpis grafologicznie,
> [...]

    Ta, ale to nie moj podpis a tylko napis a to roznica.....

  • 15. Data: 2002-02-21 15:43:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin Thu, 21 Feb 2002 11:37:30 +0100, w
    <a52ira$22ko$1@news2.ipartners.pl>, "chip" <p...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Ta, ale to nie moj podpis a tylko napis a to roznica.....

    Wiesz, nie rozśmieszaj nas :) Już wystarczająco "nabroiłeś"
    wcześniejszymi postami o niepłacalności trzymania zł w bankach.
    To jest Twój podpis.

  • 16. Data: 2002-02-21 18:24:41
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Może wywalisz w końcu ten cholerny begin?

    --
    Pozdrawiam zirytowany,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 17. Data: 2002-02-21 18:44:53
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a53e1q$bg3$1@news.onet.pl...
    > Może wywalisz w końcu ten cholerny begin?

    Po prostu go olej....

    KF jest najodpowiedniejszym miejscem

    > --
    > Pozdrawiam zirytowany,

    I po co? Zlosc pieknosci szkodzi :-)

    Pzdr,

    Maciej

  • 18. Data: 2002-02-21 19:02:23
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    > Może wywalisz w końcu ten cholerny begin?

    Ctrl+F3

    BAH
    PS.
    jeszcze Ci napisze, ze zaczynasz posta od wolnej linii.

  • 19. Data: 2002-02-21 20:24:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin Thu, 21 Feb 2002 20:02:23 +0100, w <3c754435$1@news.vogel.pl>,
    "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał(-a):

    > jeszcze Ci napisze, ze zaczynasz posta od wolnej linii.

    A zaczyna? Trudno spojrzeć, zanim coś się napisze?

  • 20. Data: 2002-02-21 20:27:09
    Od: Radoslaw Poplawski <r...@a...net.pl>

    Thu, 21 Feb 2002 19:44:53 +0100, w <a53f7f$25a$1@news.tpi.pl>, "Maciej
    Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał(-a):

    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
> [...]

    I słusznie. Begin pozostanie, bo nie chcę by na moje posty odpowiadali
    Outlookowcy. Później ja muszę się męczyć odpowiadając na ich
    niechlujne posty (takie jak ten powyżej).