  • 1. Data: 2002-02-20 05:16:18
    Temat: Podpis
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Witam.
    Jak sadzicie, jak nalezy podpisywac sie na umowach?
    Wlasnym podpisem, czy czytelnie?
    A sprawa wcale nie jest blacha, gdyz, podpisujac umowe zarzadano odemnie
    wlasnrecznego podpisu czytelnego, wiec podpisalem sie tak jak sie podpisuje,
    na co szanowny pan stwierdzil, ze to podpis malo czytelny i musze
    przepisac...
    Wiec podpisalem sie duzymi i kaligrafowanymi literami...ale to nie moj
    podpis....
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-20 09:59:42
    Temat: Re: Podpis
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > przepisac...
    > Wiec podpisalem sie duzymi i kaligrafowanymi literami...ale to nie moj
    No wlasnie. Ja sie nie podpisuje jakos czytelnie, przynajmniej w bankach.
    IMHO powinno byc: czytelnie imie i nazwisko, i do tego normalny podpis. Tak
    chyba jest najlepiej.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-20 10:11:49
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No wlasnie. Ja sie nie podpisuje jakos czytelnie, przynajmniej w bankach.
    > IMHO powinno byc: czytelnie imie i nazwisko, i do tego normalny podpis.

    Notariusz wymaga podpisu składającego się z imion i nazwiska - dużo liter
    dla grafologa.
    A w innych miejscach najlepiej podpisywać się wszędzie jednakowo - tak jak w
    dowodzie osobistym (IMHO).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-20 11:50:55
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > dla grafologa.
    > A w innych miejscach najlepiej podpisywać się wszędzie jednakowo - tak jak

    Tak tylko, ze ja sie wlasnie tak podpisywalem i gosc do mnie..."pan sie
    czytelnie podpisze.." na co ja : "to ma byc moja sygnatura czy kaligrafia?"
    ale chyba nie wiedzial o czym mowie:) wiec skreslilem podpis i
    wykaligrafowalem...umowe moge sobie w wc powiesic:)))

  • 5. Data: 2002-02-20 11:54:55
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > ale chyba nie wiedzial o czym mowie:) wiec skreslilem podpis i
    > wykaligrafowalem...umowe moge sobie w wc powiesic:)))
    IMHO niepotrzebnie skresliles podpis. Rozumujac tak jak ten pan, to mogles
    pieczatke przystawic i tez by bylo ok :) A tak powaznie - czytelnie imie i
    nazwisko + podpis. Przynajmniej tak widuje na roznych papierach, ktore mi
    przechodza przez rece. Umowy podpisywane przez przedstawicieli banku tez sa
    podpisywane w ten sposob: pieczatka imienna + podpis - i to chyba jest
    rozwiazanie, ktorego powinno sie trzymac.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-02-20 12:00:39
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > podpisywane w ten sposob: pieczatka imienna + podpis - i to chyba jest
    > rozwiazanie, ktorego powinno sie trzymac.

    Zdecydowanie tak.
    To byla umowa kupna pewnej rzeczy, czy raczej uslugi.

  • 7. Data: 2002-02-20 12:10:16
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a502us$n2q$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > podpisywane w ten sposob: pieczatka imienna + podpis - i to chyba jest
    > rozwiazanie, ktorego powinno sie trzymac.

    A po co pieczatka imienna?

    Karol

  • 8. Data: 2002-02-20 12:19:15
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a50419$5bn$1@news.tpi.pl...

    > A po co pieczatka imienna?

    Zeby nie trzeba bylo pisac pelnego imienia i nazwiska, a wiadomo bylo kto
    sie podpisal.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 9. Data: 2002-02-20 12:20:08
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a504cg$8t2$...@n...tpi.pl...

    > Zeby nie trzeba bylo pisac pelnego imienia i nazwiska, a wiadomo bylo kto
    > sie podpisal.

    Ale jak nie bede mial pieczatki, to do tiurmy mnie nie wsadza? :-))

    Karol

  • 10. Data: 2002-02-20 12:24:54
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a504jo$bg4$1@news.tpi.pl...

    > Ale jak nie bede mial pieczatki, to do tiurmy mnie nie wsadza? :-))

    Nie, no przeciez napisalem: czytelnie imie i nazwisko + podpis. Chyba ze
    masz pieczatke, to pieczatka + podpis. Chodzi po prostu, zeby bylo pelne
    imie i nazwisko na umowie.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]