    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Date: Mon, 19 Sep 2011 10:22:19 +0200
    <j52r83$7t6$1@inews.gazeta.pl> <j531op$q5i$1@inews.gazeta.pl>
    <j54b7a$lhm$1@inews.gazeta.pl>
    <4e75efe3$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
    <j554hc$rqs$1@inews.gazeta.pl>
    <4e761bad$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e761c23$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1x12ktiawv9lc$.2zaxi3q0sh4d$.dlg@40tude.net>
    <4e7622c0$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>
    <j55hq3$91f$1@inews.gazeta.pl>
    <4e76f370$0$3509$65785112@news.neostrada.pl>

    george wrote:

    > Przeprowadzenie kontrolowanego "wyburzenia" jest dużo lepsze od
    > przypadkowej eksplozji i całkiem sporo faktów na linii czasu o tym
    > świadczy.

    O to właśnie mi chodzi. O tę terminologię wojenno - katastroficzną. W/g mnie
    do żadnego wyburzania nie dojdzie. Rolowanie obligacji rządu greckiego nie
    zmienia proporcji obligacji w bankach greckich do obligacji w bankach
    europejskich. Gdy EBC skupuje obligacje rządu greckiego, a te pieniądze idą
    na wykup obligacji gdzie termin zapadalności minął to uwalniają się wszyscy
    posiadacze. Myślę, że w większym stopniu banki greckie niż europejskie.
    Gadanie, ze EBC pompuje pieniądze w rząd grecki by uratować banki Francji i
    Niemiec jest tak samo prawdziwe jak stosunek tych obligacji w portfelach
    odpowiednich banków. 20 do 80? Prawda w 20% to po prostu kłamstwo. Nie chce
    mi się szukać tego stosunku. Jak ktoś ma ochotę i jest ciekawy to pewnie
    znajdzie. Z tych obligacji, które są poza Grecją francuskie banki mają 56%,
    a niemieckie około 30%. A co jest lepsze? Lepsze jest nie mieszanie się
    polityków i urzędników do gospodarki bo gdy się mieszają to efekty
    obserwujemy teraz. Nie wiem też o jakich faktach na linii czasu mówisz.