    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    <j52r83$7t6$1@inews.gazeta.pl> <j531op$q5i$1@inews.gazeta.pl>
    <j54b7a$lhm$1@inews.gazeta.pl>
    <4e75efe3$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
    <j554hc$rqs$1@inews.gazeta.pl>
    <4e761bad$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e761c23$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1x12ktiawv9lc$.2zaxi3q0sh4d$.dlg@40tude.net>
    <4e7622c0$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>
    <j55hq3$91f$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Date: Mon, 19 Sep 2011 09:46:55 +0200

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j55hq3$91f$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie wiem co to. Ale nie o to chodzi. Czy coś jest wiadome na pewno? Czy
    > sramy tylko przez "może", "chyba". Czy wiadomo co się stanie? Ja myślę
    > tak.
    > Bankrut to taka jednostka, osoba lub organizacja, która nie jest w stanie
    > obsługiwać własnych długów. Grecja ... Zaraz, nie Grecja, tylko rząd
    > grecki,
    > ogłosi, że nie może spłacać swoich zobowiązań ... Nie tak nie powie bo
    > swoich zobowiązań nie może spłacać już od wielu lat i o tym wiedzą
    > wszyscy.
> [...]

    Rozumiem że denerwuje Cie ten alarmistyczny ton i ogolne wypanikowanie. Mnie
    wcale.
    To tylko narzędzie przeznaczone do sterowania ludźmi. Pewnego rodzaju
    przygotowanie na kolejne rżnięcie w ciemnej ulicy.Nic więcej.
    Co do konkretów, co kto i ile tego ma to spokojnie można to znaleźć w sieci
    wiec jesli naprawdę chcesz wiedzieć to można odnaleźć. Mnie zainteresowała
    pewna tendencja która jest dość wyraźna od momentu pierwszego greckiego
    bailoutu. Przepływ pienieżny służył tylko do zmniejszenie ekspozycji
    instytucji finansowych w europie na greckie długi. łatwiej przeprowadzić
    akcję gdy grecy winni są grekom. Dla mnie wniosek jest taki że grecja juz
    teraz jest defacto w defaulcie ( 2 letnie obligacje maja oprocentowanie >
    70% a stosunek debt / GDP =160%).
    Przeprowadzenie kontrolowanego "wyburzenia" jest dużo lepsze od przypadkowej
    eksplozji i całkiem sporo faktów na linii czasu o tym świadczy. Kolejny
    lehman brothers na miarę grecji nie jest nikomu na rękę.

    george