  • 21. Data: 2003-09-02 08:10:12
    Temat: Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl>

    { Sender = Rafal Urbanelis <u...@N...gazeta.pl>;
    DateTime = Wt 02 wrz 2003 09:01:01;
    Article = <news:bj1f7d$ic$1@inews.gazeta.pl> }

    > nie.
    >
    > tak jak napisalem: wystepuja problemy z akceptowaniem tej karty w
    > zwyklych sklepach.
    > na kazdym lotnisku, hotelu i wypozyczalni aut zaplacisz bez problemu.
    > w zwyklych sklepach na ulicy czesto bywa nieakceptowan

    Masz na myśli Polskę, czy resztę świata? Jeśli chodzi o Polskę to JEDYNYM
    centrum rozliczeniowym, które obsługuje DC jest PolCard (niestety).
    Pozostałe centra (CKC, WBK, City, eService) nie maja podpisanej umowy z DC.
    Wszystkie placówki obsługiwane przez PolCard maja obowiazek akceptować DC.

    --
    http://ag.bocznica.org/

    Pozdrawiam
    Hokus-Pokus
    s...@k...net.pl

  • 22. Data: 2003-09-02 09:44:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Pozostałe centra (CKC, WBK, City, eService) nie maja podpisanej umowy z
    DC.

    Nie mają i nie będą miały. A chodzi Ci chyba o Citibank Handlowy a nie City.

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-09-02 10:00:06
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl>

    > Nie mają i nie będą miały.A chodzi Ci chyba o Citibank Handlowy a nie
    > City.

    Oczywiście, że Citibank Handlowy, ale równie dobrze mogłem napisać Centrum
    Kart i Czaków Banku PEKAO SA, czy Centrum Elektronicznych Usług
    Płatniczych eService SA

    --
    http://ag.bocznica.org/

    Pozdrawiam
    Hokus-Pokus
    s...@k...net.pl

  • 24. Data: 2003-09-02 12:29:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Oczywiście, że Citibank Handlowy, ale równie dobrze mogłem napisać Centrum
    > Kart i Czaków Banku PEKAO SA, czy Centrum Elektronicznych Usług
    > Płatniczych eService SA

    Jak skrot to Citi :)

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2003-09-02 18:16:30
    Temat: Re: [OT] Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Rafal Urbanelis <n...@o...pl> napisał w

    > chociaz na tej grupie nie oczekiwalbym tego typu postow. :-/

    Wiesz, ja w banku nie pracuję, więc nie mam motywacji do gloryfikowania
    kart dla VIP-ów, ani do ukrywania faktów takich jak opisałem. A fakt ten
    miał miejsce bez względu na to, co o tym myślisz.

    --

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 26. Data: 2003-09-05 17:27:55
    Od: "k.b" <k...@w...gazeta.pl>

    > Tak, ale tylko dla posiadaczy VG__debetowej__.
    Nieaktualne - dziś to potwierdziłem w mBanku dla KG VG również jest dostępne
    obniżone oprocentowanie, oraz dla kadry kierowniczej i preferowanych
    zawodów.

  • 27. Data: 2003-09-05 20:22:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "k.b" <k...@w...gazeta.pl> napisał:

    > Nieaktualne - dziś to potwierdziłem w mBanku dla KG VG również jest dostępne
    > obniżone oprocentowanie, oraz dla kadry kierowniczej i preferowanych
    > zawodów.

    Faktycznie :OOO Niedawno jeszcze mowili ze tylko debetowej VG, a teraz także KK
    VG :O

  • 28. Data: 2003-09-05 22:11:09
    Od: "KOBIETA" <w...@W...pl>

    > n...@w...pl (NETborg) i inni write:

    > Ten limit to nie jest limit kredytowy, bo to przeciez karta bez odroczonej
    > platnosci. To jest limit dla bezpieczenstwa uzytkownika (albo banku,
    > ktory mialby odpowiadac za fraudy), w innych bankach mozna sobie samemu
    > ustawic te limity, albo w ogole z nich zrezygnowac - takze na takich
    > kartach jak VE albo MCE, nie tylko na offlinowych.
    >
    > Wiec to zadna łaska jest, miec wiekszy limit wydawania wlasnych pieniedzy.

    A przepraszam, Kolega powyżej mówi o Goldzie debetowym czy kredytowym?

  • 29. Data: 2003-09-05 22:25:24
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > DC.
    >
    > Nie mają i nie będą miały. A chodzi Ci chyba o Citibank Handlowy a nie City.
    >
    > --
    > JaKi

    Ale Diners Club nalezy do CITIBANKU !!!!
    Wiec czemu nie obsluguja ????
    Citibank Polska to wielka kpina co do Citibanku z innych panstw.

  • 30. Data: 2003-09-06 10:44:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "KOBIETA" <w...@W...pl> writes:

    > A przepraszam, Kolega powyżej mówi o Goldzie debetowym czy kredytowym?

    O obu w ogolnosci, a o debitowym (debetowy to on nijak nie jest)
    w szczegolnosci.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH