eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo - dodzwanianie się
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-09-01 11:05:56
    Temat: Inteligo - dodzwanianie się
    Od: "Edi" <w...@p...fm>

    Hej.

    Widziałem w kilku postach że macie problemy z dodzwanianiem się na
    infolinię.
    Mi też zdarza się to dosyć często.
    Czy coś robiliście w tej sprawie?
    Jakieś zażalenie, odpowiedzi na nie?

    Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy, staramy
    się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
    :) Śmieszne to było.

    Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do kogo
    gęby odezwać.
    Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.

    Pzdr



    --




  • 2. Data: 2003-09-02 07:27:19
    Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:biv9ab$1om3$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy,
    staramy
    > się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
    > :) Śmieszne to było.

    Kwestia szkoleń. Musiał tak mówić i już. Już Ty nie martw, oni dobrze
    wiedzą, jak długo się na konsultanta czeka. On Ci nie mógł więcej
    powiedzieć. Bo niby czego oczekujesz?

    Możesz zawsze reklamację złożyć.

    > Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do
    kogo
    > gęby odezwać.
    > Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.

    A jak w placówkach będziesz miał kolejki na 40 minut i upomnisz się o
    swoje - to myślisz, że usłyszysz co innego? 'przepraszamy, ale tylu ludzi
    mamy, proszę poczekac'...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]


  • 3. Data: 2003-09-02 07:34:40
    Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
    Od: "Edi" <w...@p...fm>




    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bj1goi$rrt$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    > news:biv9ab$1om3$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > > Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy,
    > staramy
    > > się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
    > > :) Śmieszne to było.
    >
    > Kwestia szkoleń. Musiał tak mówić i już. Już Ty nie martw, oni dobrze
    > wiedzą, jak długo się na konsultanta czeka. On Ci nie mógł więcej
    > powiedzieć. Bo niby czego oczekujesz?
    >
    > Możesz zawsze reklamację złożyć.
    >
    > > Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do
    > kogo
    > > gęby odezwać.
    > > Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.
    >
    > A jak w placówkach będziesz miał kolejki na 40 minut i upomnisz się o
    > swoje - to myślisz, że usłyszysz co innego? 'przepraszamy, ale tylu ludzi
    > mamy, proszę poczekac'...
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara
    > w...@o...pl; 0501950782
    > [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]
    >


    Zgadza się. Takich odpowiedzi się niestety spodziewałem od konsultanta.
    Martwię sie jednak żeby jakośc usług nie spadała i żeby długie oczekiwanie
    nie stało się u nich normą.

    Pzdr




  • 4. Data: 2003-09-02 08:14:19
    Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bj1ha8$29sd$1@news2.ipartners.pl...

    > Zgadza się. Takich odpowiedzi się niestety spodziewałem od konsultanta.
    > Martwię sie jednak żeby jakośc usług nie spadała i żeby długie
    oczekiwanie
    > nie stało się u nich normą.

    Rozumiem. Dlatego możesz na przykład napisać e-maila do nich z informacją,
    że obecnie czas oczekiwania jest stanowczo za długi. Czym więcej zgłoszeń -
    tym szybciej sytuacja może się poprawić.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1