  • 1. Data: 2003-09-01 11:30:54
    Temat: pytanko
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam prosbe o wyjasnienie. Gdy zlecam przelew z piatek, to (np do citi)
    pieniadze przychodza na konto w poniedzialek. Co sie dzieje w weekend?
    Pieniadze sa jakby zamrozone, ani nie sa naliczane odsetki ani nic z
    nimi nie mozna zrobic. (jesli sie myle - to pls mnie poprawcie). Jest
    sobie konto debetowe - obciazylem je w piatek o 14 (na minusowa kwote),
    a np o godzi. 18 zlecam przelew -aby wyrownac debet - pieniadze na
    koncie znajda sie dopiero w poniedzialek - co z naliczaniem odsetek?
    Czy do tylu o te 2 dni? Czy jakos inaczej poradzono sobie z tym
    naliczaniem odsetek?

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 2. Data: 2003-09-01 11:40:09
    Temat: Re: pytanko
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    X...@1...110.122.80,
    ErkA <U...@p...onet.pl>:
> [...]
    > naliczaniem odsetek? Czy do tylu o te 2 dni? Czy jakos inaczej
    > poradzono sobie z tym naliczaniem odsetek?

    Jaki bank? Jakie konto?

    Nie ma "uniwersalnych" odpowiedzi na te pytania.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-09-01 12:56:00
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Robert napisał(a):

    > Jaki bank? Jakie konto?
    >
    > Nie ma "uniwersalnych" odpowiedzi na te pytania.

    np z Raif. bank do Citi. i np Debet w Citi. Rozumiem, ze najlepiej
    wybrac bank, gdzie nie ma znaczenia czy to piatek czy swiatek? (np.
    mbank?)

  • 4. Data: 2003-09-01 13:02:16
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    X...@1...110.122.80,
    ErkA <U...@p...onet.pl>:

    > np z Raif. bank do Citi. i np Debet w Citi. Rozumiem, ze najlepiej
    > wybrac bank, gdzie nie ma znaczenia czy to piatek czy swiatek? (np.
    > mbank?)

    Akurat w mBanku nie dostaniesz odsetek za weekend, dlatego nalezy zlecac z
    data przyszla, chyba ze zalezy nam na dacie zlecenia. W Raifim to niestety
    nie wiem.

    Natomiast Citi za to ksieguje dosc wyjatkowo wstecznie z korzyscia dla
    klienta, o ile pamietam wypowiedzi na grupie.

  • 5. Data: 2003-09-01 13:07:20
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    > np z Raif. bank do Citi. i np Debet w Citi. Rozumiem, ze najlepiej
    > wybrac bank, gdzie nie ma znaczenia czy to piatek czy swiatek? (np.
    > mbank?)

    i tu sie mylisz
    przelewy miedzybankowe sa realizowane za posrednictwem Krajowej Izby
    Rozliczeniowej, ktora pracuje od poniedzialku do piatku - i nie ma tu znaczenia
    czy to bank internetowy czy tradycyjny

    W weekendy i swieta beda realizowane tylko przelewy w ramach jednego banku,
    inne beda czekac na zrealizowanie do najblizszego pracujacego dnia

  • 6. Data: 2003-09-01 14:13:01
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik ErkA pisze:

    > Mam prosbe o wyjasnienie. Gdy zlecam przelew z piatek, to (np do citi)
    > pieniadze przychodza na konto w poniedzialek.
    Jeśli masz konto w banku szybko realizującym Twe zlecenia to jeżeli
    zlecisz przelew w piątek rano powinien być zaksięgowany w banku
    odbiorcy w piątek po południu (no chyba, że bank nadawcy lub odbiorcy
    oszczędza/opóźnia księgowania itp.)
    --
    '''..\
    < _| (