  • 21. Data: 2007-05-10 15:34:21
    Temat: [OT]Re: Platnosci KK w sklepie ciag dalszy - rozne opinie prawnikow[OT]
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 10 May 2007 07:45:47 +0200, WG napisał(a):

    > Nie wierzyłbym komuś, kto w oficjalnej korespondencji sadzi ortografy.
    > Aż dziw, że kilku trendy apostrof'ów nie użyto.

    Chodzi o "nie zależnych" ? Trzeba się chyba powoli przyzwyczajać. Mamy
    już takie kwiatki w gazetach (przynajmniej w internetowym wydaniu rp i
    wyborczej), czas na instytucje :).

    p. m.

  • 22. Data: 2007-05-10 16:28:25
    Temat: Re: Platnosci KK w sklepie ciag dalszy - rozne opinie prawnikow
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 15:32:02 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: mvoicem <m...@g...com>
    napisała:
    [...]

    > Wtedy cena 14.99 stałaby się 15.29, co już nie wygląda tak atrakcyjnie :)
    >
    > p. m.
    Wcale nie. Po prostu jest tak, ze cena 14.99 "uwzględnia rabat 2% przy
    płatności kartą" i nie ma się do czego przyczepić.

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 23. Data: 2007-05-10 17:30:35
    Od: WG <n...@e...invalid>

    Dnia Thu, 10 May 2007 15:34:21 +0000 (UTC), mvoicem napisał(a):

    > Chodzi o "nie zależnych" ? Trzeba się chyba powoli przyzwyczajać.

    Staram się sensownie cytować :) Chodziło o "jakiś", gdy powinno być
    "jakichś".

    Wojtek

  • 24. Data: 2007-05-10 17:45:34
    Od: WG <n...@e...invalid>

    Dnia Thu, 10 May 2007 16:05:52 +0200, Ar napisał(a):

    > Nie zgadzam się z paniš prawnik.Ponieważ, czy pan też w sandałach?

    Śliczne podsumowanie twórczości pani prawnik :)

    Wojtek, leżący pod stołem

  • 25. Data: 2007-05-10 21:49:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 10 May 2007 16:28:25 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > Wcale nie. Po prostu jest tak, ze cena 14.99 "uwzględnia rabat 2% przy
    > płatności kartą" i nie ma się do czego przyczepić.

    To mi przypomina podawanie tylko ceny netto, praktykowane swojego czasu
    przez niektóre markety. Zostało to skutecznie zwalczone (nie wiem przez
    kogo, pewnie przez UKOiKi i podobne).

    IMHO wywieszona cena ma być ceną produktu, a nie ceną z uwzględnieniem
    tego czy tamtego. Oczywiście można podać dwie ceny, ale to kłopot, i
    jakiś koszt.

    p. m.

  • 26. Data: 2007-05-10 21:51:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 10 May 2007 19:30:35 +0200, WG napisał(a):

    > Staram się sensownie cytować :) Chodziło o "jakiś", gdy powinno być
    > "jakichś".

    A popatrz, jakoś mi to umknęło. (Czyli niedługo stanie się to
    dopuszczalną formą :) )

    p. m.

  • 27. Data: 2007-05-11 11:31:12
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > A popatrz, jakoś mi to umknęło. (Czyli niedługo stanie się to
    > dopuszczalną formą :) )

    Tak jak h** i ch** ? Obie są dopuszczalne :>

  • 28. Data: 2007-05-12 08:54:58
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik ra9om1ak napisał:

    > Witam
    >
    > W archiwum grupy mozna odnalezc link do pliku doc, w ktorym urzednik z
    > UOKiK twierdzi, iz limit platnosci to sprawa indywidualna wlasciciela
    > sklepu.
    >
    > Prosze - odpowiedzi udzielila Pani Izabela Dąbrowska Prawnik Federacji
    > Konsumentów Krajowa Rada
    >
    > Cytuje (sorry za rozlazly tekst):
    >
    > "Szanowny Panie,
    > Uprzejmie przepraszam za udzielenie odpowiedzi w tak późnym terminie,
    > ale z przyczyn ode mnie nie zależnych oraz bardzo licznej korespondencji

    ciekawe, że pani prawnik robi takie błędy...