  • 1. Data: 2007-05-09 21:09:42
    Temat: KK Orange mBank dla każdego
    Od: Dobek <d...@g...com>

    Każdego klienta Orange ;-) już nie trzeba czekać na kontakt ze strony
    banku bądź operatora.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/orange/index.ht
    ml

    Ciekawy mają mechanizm liczenia limitu. Mając konto w mBanku (5 lat) i
    numer w Orange (6 lat) wyliczyło mi limit. Ciekawy jestem czy dostanę
    taki limit czy coś obetną?

    p.s.
    Googlałem, chyba nie było info o tym na grupie.

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 2. Data: 2007-05-10 14:56:28
    Temat: Re: KK Orange mBank dla każdego
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dobek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Przy czym jak widze, jesli telefon jest zarejestrowany na d-g to
    "się nie da". :-)

    marekz