    From: "Witek Lewar\(Lewarek\)" <W...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Date: Wed, 08 Oct 2003 07:54:50 GMT

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    news:f8b7ovoguolnjvjlac6a9f5oh69jr60gd8@4ax.com...

    > Renoma wynikająca z tego, że za Bidpayem stoi Western Union, co by nie
    > mówić duża firma. A Paypal jeszcze niedawno miał siedzibę w stalowym
    > kontenerze. Dodatkowo można na wielu stronach w sieci poczytać o
    > praktykach Paypala z blokowaniem kont pełnych kasy, itp ... a ze w USA
    > jest bardziej popularny wynika z tego ze IQ większości ich populacji
    > nie pozwala zrozumieć im procedury odbioru Money Order :)).

    Twoje rozumowanie o IQ w USA bierze sie chyba z tego, ze nigdy nie byles w
    USA i ten kraj kojarzy Ci sie z chamburgerem i Coca cola. Tymczasem porownaj
    sobie IQ Polakow i Amerykanow i porownaj sobie w jakich warunkach zyja jedni
    i drudzy i wysnuj wniosek kto sobie sam lepiej sciele.
    A poza tym Pay Pal jest zdecydowanie lepszy niz Bid Bay, gdyz placac przez
    Pay Pal pieniadze sa na koncie odbiorcy po 2 minutach, natomiast na czek z
    W.U. trzeba czekac i tydzien.