  • Data: 2003-10-08 12:30:59
    Temat: Re: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 08 Oct 2003 11:51:28 GMT, "Witek Lewar\(Lewarek\)"
    <W...@v...net> wrote:

    >Musialbys udawac dziadka, bo poslugiwanie sie czyjas karta na Pay Pal jest
    >zabronione
    Nie musiałby, poprosiłbym go, żeby się tam zarejestrował, zauważ, że
    przy wypełnianiu formularza nie trzeba podawać adresu zamieszkania z
    USA, wystarczy karta z banku USA (czy innego obsługiwanego kraju) z
    billing address z kraju który jest obsługiwany. Przynajmniej tak było
    jak się rejestrowałem - jakiś rok (może półtora) temu.

    >Do tego aby miec w pelni aktywne, a co za tym idzie bezpieczne przed
    >zablokowaniem konto nalezy posiadac konto czekowe w jednym z bankow, z
    >ktorymi dziala Pay Pal oraz posiadac karte z tego banku i adres w USA.
    To też nie problem ...

    >Malo
    >tego, Pay Pal moze zarzadac abys im przefaksowal kopie swojego prawa jazdy z
    >tym adresem, rachunku za karte, oplaty za telefon lub swiatlo czy gas. Wiec
    >nie jest to wcale takie proste. A dlatego, aby wlasnie wyeliminowac
    >rozmaitych oszustow, bo jest za duzo do przejscia aby sie w pelni aktywowac
    >i za wiele trzeba udowodnic.
    Wcale nie dużo, takie dokumenty można zfakować w każdym programie
    graficznym ;)), nawet kiedyś się zastanawiałem nad takim manewrem ;).
    Przecież faks naprawde mocno rozmywa przesyłane dokumenty ....

    >Stad tyle poblokowanych kont.
    Wystarczyłoby nie przepuszczać transakcji z polskich kart, ale teraz
    to chyba już nie przepuszczają (??). W każdym razie robili przekręty z
    blokowaniem dużych (jak na Polske i nie tylko) kwot.

    >No wlasnie nie chca zmuszac ludzi do kombinacji i blokuja im konta. Kto ich
    >do tego zmuszal aby kombinowali?. Jest wyrazny regulamin w Pay Pal i trzeba
    >sie go trzymac a nie kombinowac. A eBay generalnie przejal Pay Pal stad
    >teraz podstawowa platnoscia jest Pay Pal.
    Z momentem przejęcia Paypal, sporo klientów stracił eBay. Albo tego
    nie zauważyli, albo są durni, znam sporą grupe osób, które używały
    Billpointa, sam wydałem kilka k$ na eBay, ale teraz mam strasznie
    utrudnione tam kupowanie. Mimo monitów ani Paypal ani eBay nie robią
    nic, żeby udostępnić płatności w większej ilości krajów ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com