  • Data: 2003-10-08 11:51:28
    Temat: Re: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Od: "Witek Lewar\(Lewarek\)" <W...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    news:3il7ov40ce5dnte46eq4r3vppbjp5e1b9f@4ax.com...

    > Bez problemu moge skorzystać z Paypal, albo kartą (i adresem) mojego
    > dziadka (Citi NY), albo samemu zrobić sobie taką kartę ...

    Musialbys udawac dziadka, bo poslugiwanie sie czyjas karta na Pay Pal jest
    zabronione
    Do tego aby miec w pelni aktywne, a co za tym idzie bezpieczne przed
    zablokowaniem konto nalezy posiadac konto czekowe w jednym z bankow, z
    ktorymi dziala Pay Pal oraz posiadac karte z tego banku i adres w USA. Malo
    tego, Pay Pal moze zarzadac abys im przefaksowal kopie swojego prawa jazdy z
    tym adresem, rachunku za karte, oplaty za telefon lub swiatlo czy gas. Wiec
    nie jest to wcale takie proste. A dlatego, aby wlasnie wyeliminowac
    rozmaitych oszustow, bo jest za duzo do przejscia aby sie w pelni aktywowac
    i za wiele trzeba udowodnic.
    Stad tyle poblokowanych kont.

    ale IMHO to
    > za duzo zachodu i to raczej oni powinni udostępnić te usługę w
    > wiekszej ilości krajów, a nie zmuszać ludzi do takich kombinacji.
    > Dziwi mnie tylko podejscie eBaya, który zlikwidował Billpointa i
    > wprowadził Paypal jako podstawowy system płatności ...

    No wlasnie nie chca zmuszac ludzi do kombinacji i blokuja im konta. Kto ich
    do tego zmuszal aby kombinowali?. Jest wyrazny regulamin w Pay Pal i trzeba
    sie go trzymac a nie kombinowac. A eBay generalnie przejal Pay Pal stad
    teraz podstawowa platnoscia jest Pay Pal.