  • Data: 2003-10-08 07:51:24
    Temat: Re: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Oct 2003 09:31:10 +0200, "Pablos" <k...@U...tlen.pl>
    wrote:

    >dokładnie takie same strony możesz znaleźć o usłudze BidPay - jeśli tylko
    >poszukasz (np. http://www.bidpaysucks.com/)
    >mnie osobiście BidPay próbował naciąć - coprawda na drobną kwotę ale
    >wkurzyli mnie dla samej zasady
    Wow ... to nie wiedziałem, może nie szukałem dlatego ze na ponad 30
    transakcji jakie przez nich robiłem, wszystkie były OK, sumy od 10$ do
    300$. Ale kase odzyskałeś, z Paypala nie dałbyś rady IMHO, chyba ze
    poprzez bank wystawcę karty ...

    >w dodatku jakakolwiek próba kontaktu z nimi w razie problemów jest
    >nieskuteczna - odsyłają standardowego maila z bełkotem że nie mogą
    >zrealizować transakcji bo nie pozwalają im na to wewnętrzne przepisy,
    W Paypalu zawsze odpowiada automat, korespondowalem z Paypal i Ebay po
    zlikwidowaniu przez nich Billpointa (chyba tak to się nazywało). W
    Paypal zawsze na każde pytanie odpowiadał automat.

    >paypal działa mimo wszystko dużo lepiej i sprawniej - choć akurat my Polacy
    >mamy niestety spory kłopot by to konto założyć
    Mam kilku znajomych, którzy używali konta w Paypal bez problemu z
    polską kartą (ja zresztą też) i gdy tylko na ich koncie pojawiła się
    kwota powyżej 200$, konto zostało zablokowane do późniejszych
    wyjaśnień, a potem wogóle nie można było się na nie zalogować. Jeden
    znajomy stracił ponad 800$ ... nic nie mógł zrobić. Mi AFAIK przycieli
    pare $, jak jeden klient odmówił przyjęcia płatności z karty ...
    akceptował tylko kase bezpośrednio z konta Paypal i potem

    >bzdury do kwadratu opowiadasz - MO to praktycznie podstawowy u nich sposób
    >przekazywania pieniędzy, jest o tyle banalny że praktycznie w każdym sklepie
    >spożywczym "na rogu" czy kiosku z gazetami za drobną opłatą kilkudziesięciu
    >centów czy dolara każdy może taki MO zrealizować - poradzi z tym sobie nawet
    >15-latek murzyn analfabeta
    Może przesadzam, ale jak chciałem kupić coś na ebay od gości którzy
    akceptowali tylko Paypala i proponowałem w zamian Bidpay, to z reguły
    odpowiadali, że to za dużo zachodu, że nie wiedzą jak odebrać kasę,
    albo że muszą gdzieś daleko po nią się udać i woleli Paypala mimo
    obciążającej ich prowizji ...

    >natomiast żeby założyć konto paypal to zdecydowanie IQ usera musi być
    >wieksze, musi mieć konto bankowe itd itd
    Niekoniecznie, większość ludzi którym wpłacałem tam kase, wydawała ją
    za pomocą Paypala w sklepach internetowych lub też na eBay ... mało,
    kto przyznawał się, że przelewa to na konto ... moze chodzi o podatki
    ? Nie mam pojęcia.

    Dla mnie Bidpay był dużo lepszy od Paypala, do czasu aż nie
    przeczytałem o Twojej przygodzie, teraz to chyba całkiem zrezygnuje z
    zakupów na eBay, choć z drugie strony dzięki eBay można zaoszczędzić
    setki $.

    pzdr,
    Dentarg

    --