    From: Michal Dabrowski <s...@j...be>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Date: Fri, 19 Aug 2005 22:22:31 +0200

    On Fri, 19 Aug 2005 21:33:35 +0200, Mithos wrote:

    > Ja np w Arkadii (takie duze centrum Handlowe w Wawie) nie moge placic
    > swoja Visa Classic z Multibanku. Autoryzacja nie przechodzi ani w
    > Saturnie, ani w sklepach z ciuchami, ani nawet w Germanosie. Polcard
    > twierdzi, ze to bank, a bank ze Polcard.
    >
    > Dlatego tez nie majac ochoty narzucac sie Multibankowi i nie majac
    > ochoty posiadania KK, ktora raz dziala, raz nie bede chyba sie musial z
    > nimi pozegnac.

    Niedawno złożyłem wniosek o tę kartę (już tylko czekam aż listonosz mi ją
    przyniesie) a to, co teraz czytam, lekko mnie przeraża. I tak zastanawiam
    się, ile jeszcze osób doświadcza podobnych problemów. Czy jest jeszcze na
    grupie ktoś, komu VC MultiBanku odmawia posłuszeństwa równie regularnie,
    jak mojemu przedpiścy? Czy może raczej to tylko Mithos ma takiego pecha?

    Pozdrawiam,
    Michał Dąbrowski