  • Data: 2005-08-20 09:33:56
    Temat: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Od: "jt" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pesymista. Lepiej się od ciebie trzymac z daleka, bo jeszcze zarazisz.

    He,he :-))) Celowo napisałem trochę na wyrost, bo cała ta sytuacja jest dla
    mnie mnie śmieszna. Jakość produktu lub usługi poznaje się wtedy gdy coś
    idzie nie tak. Jeżeli wszystko działa to nie ma problemu. Płaciłem kartą
    wiele razy i nie zdawałem sobie sprawy, że coś takiego może się zdarzyć.
    Rozumiem te zabezpieczenia i system autoryzacji, ale nie mogę zrozumieć
    dlaczego nie można tego odkręcić szybciej, tylko czekać aż 7 dni. Na
    szczęście to karta kredytowa, więc to pieniądze banku, nie zmienia to jednak
    faktu, że nie mogę z nich korzystać nie z mojej winy.

    > zobacz na jak długo masz blokadę.

    7 dni tak jak napisałem.
    Przy okazji, nie wiecie czy wszystkie banki tak mają?