  • Data: 2005-08-19 19:33:35
    Temat: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jt napisał(a):

    > Sytuacja ciągnie się już prawie tydzień. Brak możliwości załatwienia tej
    > sprawy. Z tych pieniędzy nie mogę korzystać. Bank odbija piłeczkę twierdząc,
    > że to Polcard blokuje moje pieniądze. A Polcard twierdzi, że to bank. Skutek
    > jest taki, że pieniądze zablokowane na tydzień i wszystkich to gówno
    > obchodzi.

    Ja np w Arkadii (takie duze centrum Handlowe w Wawie) nie moge placic
    swoja Visa Classic z Multibanku. Autoryzacja nie przechodzi ani w
    Saturnie, ani w sklepach z ciuchami, ani nawet w Germanosie. Polcard
    twierdzi, ze to bank, a bank ze Polcard.

    Dlatego tez nie majac ochoty narzucac sie Multibankowi i nie majac
    ochoty posiadania KK, ktora raz dziala, raz nie bede chyba sie musial z
    nimi pozegnac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos