  • Data: 2005-08-19 21:27:14
    Temat: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Dabrowski napisał(a):

    > Niedawno złożyłem wniosek o tę kartę (już tylko czekam aż listonosz mi ją
    > przyniesie) a to, co teraz czytam, lekko mnie przeraża. I tak zastanawiam
    > się, ile jeszcze osób doświadcza podobnych problemów. Czy jest jeszcze na
    > grupie ktoś, komu VC MultiBanku odmawia posłuszeństwa równie regularnie,
    > jak mojemu przedpiścy? Czy może raczej to tylko Mithos ma takiego pecha?

    Skoro ja mam takiego pecha to i kazdy moze miec. Nie polecam.

    Jeszcze inna historia, na samym poczatku uzytkowania karty SAMA wlaczyla
    mi sie gwarancja splaty kredytu. Oczywiscie w umowie o karte tego nie
    chcialem. Niby sa to tam jakies grosze od kazdego zakupu ale jednak.
    Czym predzej to wylaczylem, jednakze nie zmienia to faktu, ze opcja ta
    aktywowala sie sama. Teraz mam problemy zeby ta karta placic. Polecam
    sie zastanowic nad wzieciem tej karty. Ja rozwazam wlasnie przeniesienie
    sie gdzies indziej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos