    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Date: Fri, 19 Aug 2005 13:50:52 -0500

    jt wrote:
    > Skutek
    > jest taki, że pieniądze zablokowane na tydzień i wszystkich to gówno
    > obchodzi.

    Dlatego należy używać kart kredytowych, a nie debetowych.
    Posługiwanie się własnymi pieniędzmi jest trochę ryzykowne jak się sam
    przekonałeś.
    Zdecydowanie lepiej wydaje sie pieniądze banku.

    > Teraz wyobrażcie sobie, że jesteście za granicą i nie macie innej karty lub
    > gotówki.....
    To musiałbym być szalony, żeby ruszać się tylko z jedną kartą. No chyba,
    że drugie tyle mam w portfelu w postaci gotówki.

    > Wniosek banki reklamują karty jako wygodny środek płatniczy, ale życie
    > pokazuje, że tylko pieniądze w kieszeni gwarantują pewność zapłaty.
    >
    > Dla mnie to śmieszne, że w 21 wieku nie ma komunikacji między bankiem, a
    > terminalem, bo przecież jeżeli ja otrzymałem informację - to tym bardziej
    > bank ją ma. A oni potrzebują TYDZIEŃ (7 DNI), aby zweryfikować czy załaciłem
    > czy nie.....paranoja!!!
    > Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z kart. Liczy się tylko gotówka.

    Pesymista. Lepiej się od ciebie trzymac z daleka, bo jeszcze zarazisz.

    > P.S. Zobaczę czy po tych 7 dniach mi odblokują?

    zobacz na jak długo masz blokadę.