eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji? › Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!feeder.usenetexpress.com!tr1.eu1.usenete
    xpress.com!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnews.com!news.
    alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
    Date: Tue, 11 May 2021 22:04:22 +0200
    Organization: Android device
    References: <5...@g...com>
    <s79q1s$18in$1@gioia.aioe.org>
    <6098e3cd$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <609944bb$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <6099acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <609a4f65$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1616504555000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Lines: 18
    Message-ID: <609ae7c5$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.0.75.121
    X-Trace: 1620764613 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 524 31.0.75.121:5969
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1874
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:656982
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, Krzysztof Halasa.
    On 11.05.2021 20:22 you wrote:

    > Pete <n...@n...com> writes:
    >> 2. Na reklamację bez fizycznej obecności karty bank odpowie, że
    >> przecież posiadacz zlecił tę płatność, więc o co chodzi?
    > Klient nie otrzymał należnego towaru -> prosta podstawa do
    > reklamacji (i do chargebacku dla banku). BTW transakcja może być
    > "card present", to niczego tu nie zmienia.

    Eeee, to raczej już nieaktualne. Z tego co kojarzę, to banki się wypięły

    na odwołane loty z okazji pandemii.
    Kazali się dogadywać z liniami.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1