  • Data: 2021-05-12 16:25:30
    Temat: Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Eeee, to raczej już nieaktualne. Z tego co kojarzę, to banki się wypięły
    >
    > na odwołane loty z okazji pandemii.
    > Kazali się dogadywać z liniami.

    To jest podstawa do zgłoszenia i uznania reklamacji, i to, że bank
    "każe" klientowi rozmawiać z linią (co zresztą w procedurze
    reklamacyjnej także powinno wystąpić - chargeback to jest ostateczne
    rozwiązanie) nie oznacza, że ma prawo nie uznać reklamacji jeśli linia
    odmówi rozwiązania problemu.

    Dokładne szczegóły mogą powodować coś odwrotnego, ale generalna zasada
    jest taka, jak napisałem.
    Wiem że niektórzy powoływali się na działanie "siły wyższej"
    (w kontekście COVIDu), ale to co najmniej podejrzane.

    Inną sprawą jest to, że rozwiązania proponowane przez linie mogły/mogą
    być korzystniejsze niż reklamacja w banku.
    --
    Krzysztof Hałasa