  • Data: 2021-05-16 22:44:15
    Temat: Re: Płatność blik i możliwość an uloUTF-8?Q?wania transakcji3f?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Zdzichu500.
    On 16.05.2021 22:26 you wrote:

    > Ale to jest zupełnie inna sytuacja niż z oszustem. Przecież to rządy
    > zabroniły latać więc wina linii jest tu raczej żadna.

    Mnie jako konsumenta mało to interesuje. Samoloty nie latają, ja nie
    poleciałem, linia dostała subwencję.
    Ciekawe kto tu jest poszkodowany i dlaczego ja mam to finansować?

    > Co innego gdyby taka linia zbankrutowała. Wtedy by była różnica, bo
    > płacąc kartą miałbyś możliwość zgłoszenia reklamacji w banku
    > odzyskania pieniędzy przez chargrback a w przypadku przelewu czy
    > BLIKa pozostaje tylko czekać czy będzie cokolwiek do zwrotu jak
    > reszta wierzycieli.

    Chargeback przysługuje w przypadku gdy usługa nie została zrealizowana.
    Nie ważne czy druga strona zbankrutowała, oszukała czy zapomniała
    zrealizować usługę.

    --
    Pete