  • 1. Data: 2007-04-16 15:19:54
    Temat: Pieniadze z niemieckiego konta
    Od: s...@o...eu

    Witam,

    Mam pytanie, czy orientujecie sie jak wyglada sprawa prowizji
    od wyplaty pieniedzy w polskim bankomacie, z niemieckiego konta bankowego?

    Zeby byc bardziej konkretnym:
    mam konto w sparkasse i chcialbym wyciagnac troche u nas (np. w bankomacie bph).
    Ile mnie skrobna za ta operacje?

    Jak przeliczaja euro->pln, wg kursu NBP?

    Pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2007-04-16 17:55:17
    Temat: Re: Pieniadze z niemieckiego konta
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    s...@o...eu napisał:
    > Zeby byc bardziej konkretnym:
    > mam konto w sparkasse i chcialbym wyciagnac troche u nas (np. w
    > bankomacie bph). Ile mnie skrobna za ta operacje?

    A co o takiej operacji mówi TOiP (tabela opłat i prowizji) Sparkasse?

    K.

  • 3. Data: 2007-04-16 17:57:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Zeby byc bardziej konkretnym:
    > mam konto w sparkasse i chcialbym wyciagnac troche u nas (np. w bankomacie bph).

    to niemicki bank pobierze ewentualne prowizje i oplaty, a czy to bedzie
    bankomat bepeha czy inny polski to nie ma znaczenia, dla niemieckiego
    banku bedzie to zagraniczny bankomat ;-))

    ichniejszy TOiP wszystko wyjasni

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-18 08:45:10
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    BTW jest w Polsce przynajmniej jeden bankomat i to BPH wypłacający w euro (Okęcie).
    Znacie jeszcze jakieś?
    Ale i tak bedzie to dla Twojej karty ze Sparkasse operacja zagraniczna.
    JaC