  • 1. Data: 2007-04-16 14:46:52
    Temat: Lokata na 2 dni, lokata na noc itp. ?
    Od: "Noredo" <e...@g...pl>

    Czy znacie jakies ciekawe sposoby na zarabianie na pieniadzach z kredytu
    kupieckiego?
    Otoz handluje towarami i mam 2 tygodniowy termin platnosci.
    Na ogol towary sprzedaje w ciagu 48h i przez pozostaly czas pieniadze leza
    na moim rachunku.

    Moze znacie jakies ciekawe sposoby na zarabianie na takim kredycie?
    Moze jakas lokata 2 albo 4 dniowa? Moze sa jakies lokaty na noc? Na weekend?

    Bede wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2007-04-16 15:03:31
    Temat: Re: Lokata na 2 dni, lokata na noc itp. ?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Noredo wrote:
> [...]
    >
    > Moze znacie jakies ciekawe sposoby na zarabianie na takim kredycie?
    > Moze jakas lokata 2 albo 4 dniowa? Moze sa jakies lokaty na noc? Na weekend?

    Najkrótsza jaką używałem to BPH 10 dniowa. Getin ma, o ile dobrze
    pamiętam, 7 dniową. Możesz też założyć kilka kont ing-oko jedna wypłata
    w miesiącu za free jest. No i też wszystko zależy w jakim banku masz
    konto bo jeszcze dolicz czas na ewentualny przelew i jego ewentualne
    koszty chyba, że będziesz wpłacał i wypłacał w oddziale.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-16 16:47:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Noredo napisał(a):
> [...]
    >
    > Moze znacie jakies ciekawe sposoby na zarabianie na takim kredycie?
    > Moze jakas lokata 2 albo 4 dniowa? Moze sa jakies lokaty na noc? Na weekend?

    O/N sa ale albo od 50-100tys zl albo na jakis smiesznych warunkach typu
    0,5xWIBOR to juz lepsze sa jakies rachunki oszczednosciowe.

  • 4. Data: 2007-04-16 17:02:55
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.04.2007 Noredo <e...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Moze znacie jakies ciekawe sposoby na zarabianie na takim kredycie?
    > Moze jakas lokata 2 albo 4 dniowa? Moze sa jakies lokaty na noc? Na weekend?

    Zainwestuj w zwiększenie sprzedaży. Serio. :) Pakujesz wtedy tę kasę w
    kolejny towar, który sprzedajesz w kolejne 48h. Nie ma lepszej opcji,
    zwłaszcza jeśli już jesteś przedsiębiorcą. Zakładając marżę 10%, to w dwa
    tygodnie masz 100% zysku. Nie ma lepszego interesu.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2007-04-16 17:10:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > zwłaszcza jeśli już jesteś przedsiębiorcą. Zakładając marżę 10%, to w dwa
    > tygodnie masz 100% zysku. Nie ma lepszego interesu.

    Czasem rynek jest zbyt nasycony (albo istnieje zbyt malo odbiorcow) i
    czegos takiego sie nie da zrobic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-04-16 17:29:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Jest jeszcze Mille i ich aukcja lokat terminowych. Lokata na 15 dni, a
    mozna dostac ok. 5%.

    Minus jest taki, ze takie lokaty sa zakladane w okreslone dni...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-04-16 17:30:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.04.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Czasem rynek jest zbyt nasycony (albo istnieje zbyt malo odbiorcow) i
    > czegos takiego sie nie da zrobic.

    Wiem, ale warto spróbować. Jeśli się uda, to można się śmiać z trzymania
    kasy na 4% lokacie.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2007-04-16 18:01:10
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):
    > Jest jeszcze Mille i ich aukcja lokat terminowych. Lokata na 15 dni, a
    > mozna dostac ok. 5%.
    >
    > Minus jest taki, ze takie lokaty sa zakladane w okreslone dni...

    W piatki a koncza sie w sobote i kasa zostaje w mille do poniedzialku na
    smieszny procent. Potem lezy do kolejnego piataku jak sie zalapie na
    aukcje. idac tym tropem na kazde 15 dni lokaty 4,9%( masz 6 dni
    badziewiastego oprocentowania. W ramach pracy domowej niech ktos policzy
    realny procent.

  • 9. Data: 2007-04-17 09:46:12
    Od: Grześ <u...@y...com>

    On 16 Kwi, 20:01, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > aukcje. idac tym tropem na kazde 15 dni lokaty 4,9%( masz 6 dni
    > badziewiastego oprocentowania. W ramach pracy domowej niech ktos policzy

    Zamiast pisać głupoty na grupę, załóż sobie konto w millennium i
    zobacz sam jak to działa, albo poczytaj regulamin.
    Lokaty z aukcji zakładane są w czwartki a kończą się w piątki. W
    piątek można założyć lokatę do kolejnego czwartku, na badziewiaste 3%.
    Jak sobie o tym zapomnisz, to rzeczywiście pieniądze leżą na zwykłym
    RORze, który jest oprocentowany symbolicznie. Realne oprocentowanie
    dla aukcji 4,9% wychodzi mniej więcej 4,35% w skali roku, przy zerowym
    ryzyku. Pokaż, gdzie można wycisnąć więcej na lokacie 15-dniowej.
    A to co tu napisałeś, to dobra wskazówka dla marketoidów z
    millennium ;-) Jak któryś to przeczyta, to tak poprawią ofertę, żeby
    lokata z aukcji kończyła się w sobotę. W ich systemie nie da się
    zakładać lokat w weekendy :-o

    Pozdrowienia,
    Grześ