  • 1. Data: 2007-04-16 15:20:27
    Temat: jak kupic jednostki funduszu PKO/CS ??
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    czy mozna to kupic zakladajac konto Inteligo i wtedy bez prowizji jak w
    mBanku ??

  • 2. Data: 2007-04-16 15:26:07
    Temat: Re: jak kupic jednostki funduszu PKO/CS ??
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Artur O. napisał(a):
    > czy mozna to kupic zakladajac konto Inteligo i wtedy bez prowizji jak w
    > mBanku ??

    inteligo.pl -> oferta dla ciebie -> fundusze inwestycyjne -> opłaty

    Prościej zapytać, niech inni szukają, right?

  • 3. Data: 2007-04-16 18:11:04
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Artur O. wrote:
    > czy mozna to kupic zakladajac konto Inteligo i wtedy bez prowizji jak w
    > mBanku ??

    Z tego co było na grupie to PKO/CS ma być w SFI w mBanku.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-16 19:06:38
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > inteligo.pl -> oferta dla ciebie -> fundusze inwestycyjne -> opłaty
    >
    > Prościej zapytać, niech inni szukają, right?

    Ale z prowizja czy bez ??

  • 5. Data: 2007-04-16 22:03:07
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Artur O. napisał(a):

    > Ale z prowizja czy bez ??

    Dwa kilo czegoooo?

  • 6. Data: 2007-04-16 22:17:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Apr 2007 20:06:38 +0100,
    osoba podpisana: Artur O. <a...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Ale z prowizja czy bez ??

    Miszczu. Dostałeś dokładne namiary. Idź przeczytaj i wcześniej nie
    wracaj.
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 7. Data: 2007-04-17 08:44:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Z tego co było na grupie to PKO/CS ma być w SFI w mBanku.

    ma być, ale jeszcze nie określili się kiedy to nastąpi...

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-04-17 17:20:57
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > ma być, ale jeszcze nie określili się kiedy to nastąpi...

    W podeslanym biuletynie inwestycyjnym napisali, ze juz sa po testach
    i za chwile, za momencik.

    Pozdrawiam,
    Marcin