  • 1. Data: 2002-12-12 21:52:37
    Temat: Pekao24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Jeśli już było, to przepraszam.
    Mam półmartwe eurokonto i właśnie bank przysłał mi informację, że oto
    jako szczęśliwa posiadaczka eurokonta stałam się jeszcze szczęśliwszą
    posiadaczką darmowego dostępu do konta 24h/dobę poprzez internet.
    Najpierw zalogowałam się w Operze i oto co zobaczyłam: "Korzystanie z
    serwisu PekaoInternet wymaga innej wersji przeglądarki." Trochę
    zaplułam monitor, ale wytarłam i uderzyłam Modzillą: "Przepraszamy.
    Wystapil blad techniczny. (70031)".
    Ktoś z nas dwojga (ja lub bank) jest gupi i nie potrafi skorzystać z
    internetu. W sumie, to wolałabym, żeby okazało się, że to ja a nie
    bank, kt. powierzyłam swoje pieniądze.

    Renata

  • 2. Data: 2002-12-12 23:16:37
    Temat: Re: Pekao24
    Od: k...@p...onet.pl

    Nie skozystasz z pekao24 codziennie po 22:00 !!
    Jaki obled, codziennie blad techniczny. Jeszcze przez poczte wewn nic nie
    zalatwisz, ciagle odsylaja do oddzialu !! Do tego tlumacza, ze nikt nie zglasza
    bledow i wszystko jest w normie. Trzymam te konto tylko ze wzgledu na karty
    charge, bo gdyby nie to, to by juz dawno bylo po eurokoncie...

  • 3. Data: 2002-12-13 00:02:44
    Od: <b...@p...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > bledow i wszystko jest w normie. Trzymam te konto tylko ze wzgledu na karty
    > charge, bo gdyby nie to, to by juz dawno bylo po eurokoncie...

    pytalem sie konsultanta o ten blad po 22.

    Otoz Pekao24 wbrew pozorom nie jest serwisem calodobowym - przynajmniej na razie
    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 4. Data: 2002-12-13 01:17:07
    Od: k...@p...onet.pl

    > pytalem sie konsultanta o ten blad po 22.
    >
    > Otoz Pekao24 wbrew pozorom nie jest serwisem calodobowym - przynajmniej na
    razie
    cytat z :
    http://www.pekao.com.pl/pekao245.xml?/sid=75/405340-
    959645-78090

    Obok TelePekao i PekaoSMS, to kolejny serwis automatyczny oferowany w ramach
    usługi Pekao24. Umożliwia bezpieczny dostęp do produktów i usług Banku, a także
    zarządzanie środkami finansowymi poprzez Internet przez 7 dni w tygodniu, 24
    godziny na dobę.

    Czy ja źle rozumiem po polskiemu ?

    Skoro po 22 nie dziala, to czemu raz mi sie udalo w srodku nocy wejsc... bylem
    zaskoczony.

    Jesli nie jest przez 24h, to ja skladam reklamacje i chce zwrot prowizji za
    prowadzenie konta.

  • 5. Data: 2002-12-13 01:18:31
    Od: k...@p...onet.pl

    A oto jeszcze jeden cytat:

    http://www.pekao.com.pl/pekao241.xml?/sid=71/405340-
    959645-78090

    Co to jest Pekao24?

    Pekao24 to usługa, która pozwala uzyskać dostęp do posiadanych rachunków oraz
    innych produktów bankowych poprzez elektroniczne serwisy dostępu. Z Pekao24
    można korzystać zawsze i wszędzie - przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
    zarówno na terenie Polski, jak i z zagranicy. Pekao24 to oferta przeznaczona
    dla osób ceniących swój czas i wygodę.

    Naprawde cenie swoj czas i taka wygode ;)
    Cale pekao - nic dodac, nic ujac.

  • 6. Data: 2002-12-13 08:04:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <b...@p...pl> napisał

    > Otoz Pekao24 wbrew pozorom nie jest serwisem calodobowym - przynajmniej na
    razie

    ROTFL, LOL, buahahahahahaha

  • 7. Data: 2002-12-13 08:48:23
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    LUDZIE, to Wy jeszcze uzywacie tego badziewia (macie konta w Pekao) ????????
    Malo to na rynku 200x lepszych ofert?
    Andrzej

  • 8. Data: 2002-12-13 09:14:55
    Od: <b...@p...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Obok TelePekao i PekaoSMS, to kolejny serwis automatyczny oferowany w ramach
    > us?ugi Pekao24. Umo?liwia bezpieczny dost?p do produkt?w i us?ug Banku, a tak?e
    > zarz?dzanie ?rodkami finansowymi poprzez Internet przez 7 dni w tygodniu, 24
    > godziny na dob?.

    > Czy ja ?le rozumiem po polskiemu ?

    > Skoro po 22 nie dziala, to czemu raz mi sie udalo w srodku nocy wejsc... bylem
    > zaskoczony.

    > Jesli nie jest przez 24h, to ja skladam reklamacje i chce zwrot prowizji za
    > prowadzenie konta.

    regulamin swoja droga, ale zauwaz ze Peako udostepnia dostep przez Internet
    testowo(!)
    jak "dopracuja" to dopiero zaczna dzialac 24h i pewnie sciagac kase... :-(
    nie wierze by utrzymali bezplatne przelewy przez Internet
    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 9. Data: 2002-12-13 13:29:36
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > jak "dopracuja" to dopiero zaczna dzialac 24h i pewnie sciagac kase... :-(
    > nie wierze by utrzymali bezplatne przelewy przez Internet

    REGULAMIN JEST REGULAMINEM I TYLKO TO SIE LICZY !!

    GDZIE JEST NAPISANE,ZE TESTOWO ??

    A co tu maja bezplatne przelewy, do poprawnego zalogowania sie i ZOBACZENIE NP
    SALDA KONTA ??

  • 10. Data: 2002-12-13 20:00:51
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    Może i tak, ale:
    - żeby przenieść gdzieś konto i dostać limit jak w pekało, muszę złożyć
    papierki o niezaleganie, zusy, srusy i dochody - razem circa about 50pln
    plus podróże (w zusie - kolejki! - znowu się okaże, że wysłali całe moje
    konto Bóg wie gdzie, a poza tym że nie mają zaksięgowanych wpłat za rok 2001
    albo 2000 i będę im musiał znowu pokazywać dowody wpłat i płodzić osobne
    podanie do każdej wpłaty; w skarbowym każą zasuwać po piętrach, przyjeżdżać
    dwa razy, a na koniec zażyją z mańki i polecą uregulować zaległe mandaty)
    - jestem przyzwyczajony do interfejsu telepekało i niespecjalnie mam ochotę
    uczyć się czegoś kompletnie innego, nie mówiąc o wpisywaniu wzorców
    przelewów od nowa
    - zmiana numeru konta to też żadna wygoda - trzeba podać go kontrahentom i
    innym zainteresowanym, samemu pamiętać itd.
    - co z tego, że zamknę konto w telepekało, jak i tak będą mi przysyłać
    wyciągi, karty płatnicze i kredytowe oraz ponaglenia za nieopłacone opłaty
    :).
    - nie chce mi się ruszyć d...

    Czy taki drastyczny dyskomfort jest uzasadniony poprawą samopoczucia z
    powodu obniżenia oprocentowania kredytu odnawialnego z 19,5 na 17% rocznie?
    Bo jakoś inne zalety innych banków nie wydają mi się na tyle duże, aby warte
    były zachodu - zwłaszcza, że zasady ciągle się zmieniają i trudno nadążyć.

    Faktem jest, że pewne rzeczy w tym banku mnie drażnią - np. przy obrotach
    rzędu 10 tys/mc przez ponad dwa lata poprosiłem o powiększenie limitu z 10
    tys. na 20 tys. - czasem warto zapłacić te 19 z hakiem % rocznie przez parę
    dni, a co! - i kicha, biurwa profesjonalnie sprzedała mi kopa w zad i kazała
    składać wniosek i wszystkie papiery. O ty babo, myślę, niedoszczekanie
    twoje - jak tylko będzie okazja, wymawiam wasze łaskawe usługi. No, ale
    ciało mdłe, jak rzekłem. Jednak, co się odwlecze, to nie uciecze - Pekao
    może nie zależy na takich frajerskich klientach jak ja (plus małżonka), ale
    ja też nie będę płakał, kiedy jakaś większa ryba zeżre ten pseudopolski twór
    bankopodobny. Dlatego po kredyt hipoteczny udałem się do BP, z którego usług
    jestem (wbrew narzekaniom na grupie) całkiem zadowolony - a z pekało nawet
    nie próbowałem rozmawiać. Nie będę ich obrażał tymi nędznymi paruset
    tysiącami odsetek przez ćwierć wieku, nie wspominając o prowizjach, opłatach
    za przelewy i takich tam.
    Tak więc widzicie, drodzy grupowicze, mając mocno niejednorodny stosunek
    emocjonalny do banku Pekao SA wraz z jego przypierdasem Telepekao, nie
    jestem na tyle zdeterminowany, aby już ich zwolnić. Jednak w dłuższej
    perspektywie z zimną satysfakcją zrezygnuję z ich usług i bez litości będę
    patrzył jak cierpią i żebrzą o zmiłowanie (podobnie, jak kilka innych
    rodzimych instytucji na czele z zusem, tepsą i Zakładem Energetycznym)
    T.